Gå til innhold

Hvorfor er det hemmelig at dere er på bim/dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sjikkelig ukult eller? :P

Jeg er ikke så inne på disse sosiale kodene når det kommer til nettsider, so please enlighten me.. ;)

Jeg forteller støtt og stadig om ting jeg leser her inne..

"idag leste jeg om ... på dib" , "idag var det ei som sa .... på dib"..

Burde jeg ikke gjøre det? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For jeg har ikke barn, og vil at det skal være hemmelig at vi sliter litt.

Anonym poster: 96f1624952386931a96773d55a26be48

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Fordi de ikke kan stå for det de sier her.

Skjuler ikke at jeg er her inne.

Skrevet

Det er jo ikke hemmelig sånn direkte. Hvis noen spør svarer jeg ærlig. Men det er ikke noe jeg går rundt og snakker om. Rett og slett fordi det er pinlig, og jeg er redd folk tenker at jeg er litt dum som må ha råd og skravler her inne.

Skrevet

Det er ikke hemmelig, men jeg går ikke rundt og skryter av det. Ikke så veldig mye hjerneføde å hente her inne akkurat.

Skrevet

Nei, men må alt man gjør være hjerneføde da? :)

Jeg synes det er værre at folk åpent innrømmer at de ser på Hotel Cæsar -_-

Skrevet

Det er ikke noen hemmlighet, hvis noen spør inrømmer jeg det gjerne. Men; vil være anonym her inne slik at jeg kan spørre om ting og ytre meninger uten at det knyttes til meg som privatperson.

Skrevet

Jeg sier det gjerne, selv om jentene i barselgruppa bare ler av meg og syntes jeg er skikkelig white trash som er her:-) det bryr jeg meg for øvrig ikke noe om;-)

Skrevet

Samboeren min vet det, men har ingen venner som har barn så det er liksom ikke noe å snakke med dem om :-)

Anonym poster: e88d28b81ed02a8c0afd5579df1d9280

Skrevet

Fordi det er flaut å ha så lite liv at jeg må henge på et interentt forum.

Anonym poster: 5ebfdec29189b261a49c9e03f04d268b

Skrevet

Fordi det er flaut å ha så lite liv at jeg må henge på et interentt forum.

Anonym poster: 5ebfdec29189b261a49c9e03f04d268b

om du ser på den påloggingslista di på facebook, så skjønner du kanskje at du ikke er den eneste som "har så lite liv" :P

Skjønner bare ikke at det er så nøye, at man ser på det å være her som en stor hemmelighet :P

Skrevet

Skjulte det for de fleste mens vi var prøvere, nå kan jeg glatt referer til ting her inne.

Før jeg ble gravid gikk det mest i bli gravid forumet. Etterpå fant jeg underholdning i Anna ;)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1359826385' post='145011693]

Skjulte det for de fleste mens vi var prøvere, nå kan jeg glatt referer til ting her inne.

Før jeg ble gravid gikk det mest i bli gravid forumet. Etterpå fant jeg underholdning i Anna ;)

Ja, men det forstår jeg godt :)

Jeg forstår også de som er i uke 7 og ikke har barn, som ikke forteller om at de er på barn i magen.. For da er det vel enkelt å trekke slutninger ;)

(var forresten slik mamma fant ut at jeg var gravid sist. hun skulle låne pc'n min, og det kom opp gravidforum :P )

Men de jeg sikter til er de som skriver at det er en hemmelighet at de er her av andre grunner. Er man så opptatt av hva "alle" sammen mener om en, at man til og med skal la det styre hvilke forum man er på?

Skrevet

Jeg forstår også de som er i uke 7 og ikke har barn, som ikke forteller om at de er på barn i magen.. For da er det vel enkelt å trekke slutninger ;)

(var forresten slik mamma fant ut at jeg var gravid sist. hun skulle låne pc'n min, og det kom opp gravidforum :P )

Men de jeg sikter til er de som skriver at det er en hemmelighet at de er her av andre grunner. Er man så opptatt av hva "alle" sammen mener om en, at man til og med skal la det styre hvilke forum man er på?

.

Hehe, noen leser aviser, andre på Bim/dib ;)

Noen googler andre spør her....

Skjeldent jeg lurer på noe selv, men har stor underholdningsverdi denne siden til tider ;)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1359827862' post='145011789]

.

Skjeldent jeg lurer på noe selv, men har stor underholdningsverdi denne siden til tider ;)

Jeg å.. Samtidig som det er mye dumt man kommer over, så er det mye bra og faktisk passelig givende å :P

Jeg får i alle fall mere ut av dib enn google..eller, det er nå morsommere :P

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1359827862' post='145011789]

.

Jeg å.. Samtidig som det er mye dumt man kommer over, så er det mye bra og faktisk passelig givende å :P

Jeg får i alle fall mere ut av dib enn google..eller, det er nå morsommere :P

Kan og bli så irritert at jeg må legge fra meg TLF og finne på noe annet ei stund. Må finne meg bok å laste ned på TLF igjen tror jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...