Gå til innhold

Hva er det javligste du har sett i andres hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang jeg var på visning lå det en skitten truse på sengen :S

Anonym poster: 60e544e120695f55a3c57a6aab36301c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 cm med hundehår, støv og matrester under sofaen. Oppi sofaen var det et "pledd" av hundehår, i maten var det hundehår, og på alle overflater var det støv og hundehår av noe slag. På det soverommet vi fikk overnatte i var det heldigvis fritt for hundehår. Takk Gud!

Anonym poster: 7ec815960d55047dc4001830afc8f20d

Skrevet

Drit i HELE doen, Blitt bydd et glass med leppemerker, Matrester på gaffelen man skal spise av, bøtte på badet med brukt kondom og tampong som LUKTA!

Alt dette er i samme hjemmet.....

Skrevet

Var på besøk hos en kamerat i England. Vi satt på sengen på hybelen hans og så film, og da jeg reise meg hang det fast en brukt kondom på låret mitt!

"Oh, nooo, this is soo facking embarrasing!" No shit. Kvalmt kvalmt kvalmt!

Har også en bekjent som har det så skittent hjemme at mannen min nekter å bli med dit. Man henger fast i gulvet for hvert steg, det er matrester etter ungene i sofaen, bordet er alltid fullt av smuler og sylteøyflekker og gud vet hva, og på gulvet er det masse hundehår, som er grodd fast av skitten.

Men det er ikke slik at dette er ting som er vanlige i min omgangskrets altså!

Anonym poster: 0b69efa48e80c25d140d4856a2e3586e

Skrevet

Æsj!!

Her vi bor nå hadde gamla som bodde her før oss malt så det var store størkna dråper nedover veggene. Hun hadde dessuten malt rundt bilder og hyller og sånt.. Men desperate som vi var kjøpte vi leiligheten likevel! :P

Et annet sted hadde eier revet trappa til inngangspartiet, så vi måtte balansere på noen utlagte planker for å komme oss inn... Leieboeren i annen etasje satt på do med døra åpen da vi kom opp. Dessuten hadde han hele slekta på besøk. Hagen var gravd opp, et eneste stort gjørmebad som var igjen. Ingenting som var gjort var det søkt om. Leiligheten var ganske stor, da, knapt 200 kvm, og gikk til nærmere 5 mill. Hett boligmarked :P

Skrevet

Noen som satte notestativet til eldstedatteren over hundebæsj på stuegulvet så vi som var på besøk ikke skulle tråkke i det..ingen mine til å tørke opp..

Skrevet

Da jeg overnattet hos familie i USA, lå det en truse med et brukt bind under senga... det var skikkelig ekkelt.

Svigerfar har det helt grusomt, det er grodd rundt krana på do og det er rennemerker av både bæsj og tiss nedover doen... Henger fast i gulvene og det er støv overalt!!

Anonym poster: d7505a322e181ac244355e714fe0bbd7

Skrevet

Har tydeligvis ikke sett noe i nærheten av det andre her har sett, heldigvis :D

Men har både ei venninne og noen i familien så vasker så sjelden at vi kvir oss nesten litt for å gå på besøk. Brette rene klær og legge i hauger på de skitne gulvene og bad som ikke har blitt vasket på flere mnder..

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hehe, huff, ser at jeg egentlig ikke har noe å bidra med men tar det likevel.

Var på besøk hos ei venninne som jeg egentlig ikke kjente så veldig godt, men vi har begge små barn. Hun er ekstremt ryddig og ordentlig av seg, har sagt flere ganger at hun ikke takler flekker og at hun vasker hver dag og sånt.

Så ble jenta mi supertrøtt, så jeg måtte legge henne og hadde ikke vogna med. Prøvde å legge henne i senga til jenta hennes, men hun var ikke vant til å sovne alene sånn uten at jeg lå ved siden av. Spurte da om hun hadde ei vanlig seng vi kunne låne, altså bare oppå dyna, hadde eget pledd med. Ja det var selvfølgelig greit, fikk låne hennes seng.

Når jeg la jenta mi ned på senga kjente jeg at det lukta som om hun ikke hadde skifta på senga på flere år, og det luktet sur gammel svette. Kom oss fort opp, og dro heller hjem for å sove der. Unnskyldte meg med at jeg ikke fikk henne til å sove og at hun kun var vant til å sove i vante omgivelser (som jo var sant også). Synes det var utrolig ekkelt, og hun som er så flink å skryte av hvor flink hun er til å vaske.. Det luktet faktisk så ille at jeg enda ikke klarer å se normalt på henne den dag i dag.

Skrevet

Det må være hos meg selv her for noen dager siden. Skittent og så til de grader rotete i hele huset. Snakk om å måtte bane vei for å komme fra a til b. (overdriver litt). Størknet grøt, kaffe og syltetøy på gulvene, skittentøy slengt i hele huset. Leker slengt over hele huset.

Jeg er sengeliggende med hyperemesis og samboer og ungene er noen rotekopper! Men i går ryddet og vasket han så nå ser det bra ut :)

Anonym poster: 686786e20c3f428f41480b256c29f8e7

Skrevet

Hehe, huff, ser at jeg egentlig ikke har noe å bidra med men tar det likevel.

Var på besøk hos ei venninne som jeg egentlig ikke kjente så veldig godt, men vi har begge små barn. Hun er ekstremt ryddig og ordentlig av seg, har sagt flere ganger at hun ikke takler flekker og at hun vasker hver dag og sånt.

Så ble jenta mi supertrøtt, så jeg måtte legge henne og hadde ikke vogna med. Prøvde å legge henne i senga til jenta hennes, men hun var ikke vant til å sovne alene sånn uten at jeg lå ved siden av. Spurte da om hun hadde ei vanlig seng vi kunne låne, altså bare oppå dyna, hadde eget pledd med. Ja det var selvfølgelig greit, fikk låne hennes seng.

Når jeg la jenta mi ned på senga kjente jeg at det lukta som om hun ikke hadde skifta på senga på flere år, og det luktet sur gammel svette. Kom oss fort opp, og dro heller hjem for å sove der. Unnskyldte meg med at jeg ikke fikk henne til å sove og at hun kun var vant til å sove i vante omgivelser (som jo var sant også). Synes det var utrolig ekkelt, og hun som er så flink å skryte av hvor flink hun er til å vaske.. Det luktet faktisk så ille at jeg enda ikke klarer å se normalt på henne den dag i dag.

HAHAHAHA, synes dette var minst like ekkelt som det de andre skriver! En skitten truse kan jo alle glemme, men sengetøy skifter man da minst to ganger i måneden!! Fysj, hadde heller sovet på sofaen hvis jeg var venninna di :P

Skrevet

sengetøy skifter man da minst to ganger i måneden!!

Har luktet på sengetøy som har vært skiftet sjeldnere både hos andre og meg selv, men har aldri opplevd at det har luktet gammel svette av sengetøy.

Lurer derfor på om det var noe vått i senga som ble nevnt over. Enten i dyne, madrass eller sengetøy.

Anonym poster: 458e2473eb77c0b5fa34844f29deccc8

Skrevet

En bekjent har et eget bad han kaller "dritedoen", som ingen andre med vettet i behold noensinne går inn i.

Hele doen er full av avføring, selv bakerst på dosetet. Man risikerer faktisk å sette seg i avføring om man setter seg, og hvordan han har klart å få det til et er mysterium.

Var han allerede i gang før han fikk satt seg...?

Resten av huset hans er rent (men støvete) men jeg er ikke der med mindre jeg "må" for å si det slik.

Skrevet

Det gjør ikke vi, og det lukter aldeles ikke vondt av sengetøyet. Vi er heller ikke urenslige.

Anonym poster: bd0469e221f51029360f4e75498a01f4

Skrevet

En bekjent har et eget bad han kaller "dritedoen", som ingen andre med vettet i behold noensinne går inn i.

Hele doen er full av avføring, selv bakerst på dosetet. Man risikerer faktisk å sette seg i avføring om man setter seg, og hvordan han har klart å få det til et er mysterium.

Resten av huset hans er rent (men støvete) men jeg er ikke der med mindre jeg "må" for å si det slik.

Herregud, hvorfordan orker folk å ha det sånn hjemme? :o

Skrevet (endret)

Herregud, hvorfordan orker folk å ha det sånn hjemme? ohmy.png

Han syns kanskje det er hjemmekoselig? Ikke vet jeg unsure.png

Endret av CaptainHindsight
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

HAHAHAHA, synes dette var minst like ekkelt som det de andre skriver! En skitten truse kan jo alle glemme, men sengetøy skifter man da minst to ganger i måneden!! Fysj, hadde heller sovet på sofaen hvis jeg var venninna di :P

Enig, hver 14 dag bør man bytte. Men dette luktet ikke som at det var en måned eller to siden hun hadde byttet, det kjentes ærlig talt ut som det var gått et år eller to. Og det var ikke sånn at det var noe vått der som noen andre skriver, det luktet akkurat samme av hele senga (prøvde først å legge oss i andre enden men det var like ille der). Jeg har ikke mye kontakt med henne nå, jeg bare orker ikke tanken på å omgås noen som kan sove i det der. Kall meg gjerne overfladisk :P Hun er singel også så det kan godt henne hun har hatt 14 forskjellige menn i den senga uten å bytte på. Det luktet i hvert fall sånn.

Skrevet

Det gjør ikke vi, og det lukter aldeles ikke vondt av sengetøyet. Vi er heller ikke urenslige.

Anonym poster: bd0469e221f51029360f4e75498a01f4

vi skifter på sengetøyet ca en gang i uka.. I allefall tre ganger i måneden.. Eg elsker rent sengetøy...
Skrevet

Hos en kompis lå det en mugla sokk ved senga hans, ved siden av noe som kanskje muligens en gang for lenge lenge siden, hadde vært et bananskall. Han er den flotte typen, alltid fresh og flott, men en pokkers gris ellers :P

Mamma har ei venninne som hun fartalte va helt sinnsykt urenslig. De hadde toalett separat, og det var ikke vask på toalettet. Badet var i en annen etasje, og mamma opplevde aldri at dama gikk dit for å vaske hendene etterpå. I tillegg var det klistret snørr på veggene ved doet :(

En annen plass jeg var, var det så svart i doet at datteren min nektet å tisse der. Vi måtte helt ærlig gå ut å tisse :P

Det var også spindelvev og edderkopper flere plasser på badet.

Men dette overlever jeg..det absolutt verste jeg har opplevd var når jeg skulle spise hos noen, og det var nugatti/jorbær/leverpostei og smuler tilsvarende et brød OPPI smørboksen.. Kjøkkenbenkene vare helt jævlige, og ALT var skittent.. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å forklare hvor ille det faktisk var *grøss*

Skrevet

Var på besøk hos en kompis engang å hadde alltid syns det luktet noe mugg av han, samme svake mugglukten var hjemme hos han også. Han hadde to bad, å jeg gikk inn på feil bad å ble stående å måpe!! Hel badet var fullt av mugg, jeg mener taket var SVART, nedover veggene og doen....å det var badet han dusjet og pussa tennene på....

HJELP! Så etter det, så klarte jeg ikke lukta av han mer!:P

Anonym poster: 18d1575d3b7777c9db6ad6d15a4c1ff8

Skrevet

Jeg går aldri på do hos svigerforeldrene mine, doen deres ser ikke ut, det er møkk opp etter kantene på doen, urinstriper og flekker over alt på vegger og gulv, jeg gikk inn på den en gang i starten av forholdet vårt, og jeg kastet opp flere ganger på de få minuttene jeg var der, pga lukten. Helt forferdelig. Så etter det, så holder jeg meg til minimalt av drikke ol når vi er hos de, for å slippe å risikere å måtte på do mens vi er der, går på do før vi skal dit. Det er fortsatt like ille, for det stinker både urin, avføring og kloak når noen åpner dodøra :-o

Anonym poster: 663f075e3b7ceb4542b2bdee69de3818

Skrevet

Det må være hjemme hos min eks sviger far: Så at hele leiligheten var røyka ned (mørkegule skiler på vegg og tak), ikke vaska leiligeheten på fem år. Gulv brukt som askebeger og kjøkkenet kan ikke forklare det en gang for kom du frem ditt så kan du kalles heldig eller bare uheldig. Hybelkaniner svære som hybrid harer. Å der overnattet jeg i to dager... Grøsser av tanken ennå :(

Skrevet

Uff, det må være hos venninna mi.. Skulle på besøk der en dag for det blir litt lenge mellom hver gang.

Det var hundehår OVERALT, aske, gamle matrester, asjetter med gammel mat på over hele stua og på kjøkkenet. Skulle på do og det var striper med drit og tiss i doen, lå tjukt lag med hår og andre ting langs kanten på doen. Rundt vasken var det hundehår og gammel skit.. Hele trappenopp var full av kattehår..

Har aldri hatt så ille allergireaksjon noengang.. Og der skulle jeg være med et barn på 6 mnd..Ikke faen--

Anonym poster: ee4035f859466a9d9e176560d876c2df

Skrevet

Har jobbet i hjemmesykepleien og har vært i hus der beboeren tisser i bleier som han tok av seg og klasket i veggene, han spyttet snørr og sølte øl over alt, slik at føttene alltid klistret seg til gulvet. Baderomsgulvet var oransje av urin. Brukte ikke sengetøy og det var et brunsvart søkk i hodeputen. Brune kanter på alle skap og knotter. Bord fullt av smuler og flekker. Osv. Den stanken!

Anonym poster: 6a7837d334525e8193451daa0a8fb52c

Skrevet

Også besøkt en som pleide å smøre avføringen sin over alt i hele huset. En del som har det som i ekstreme samlere og ei dame som aldri vaska seg selv eller huset, samlet på søppel og skrelte av seg store lag med hud som hun la overalt i leiligheten

Anonym poster: 6a7837d334525e8193451daa0a8fb52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...