Gå til innhold

Jeg er sammen med en mann som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ødelegger livet mitt. Men jeg klarer ikke å la han gå..

Anonym poster: 5126723f85a8d5fdfde7d45405268f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammmen med en jeg vet jeg ikke vil være sammen med resten av livet, men klarer heller ikke gå. Han har et helvetes temperament osv, jeg mistrives veldig.

Anonym poster: fb51859a41111038acdcbd9f92dd6049

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er verdens snilleste, men som har så store forventninger til meg at jeg føler at jeg kveles. Jeg vet ikke om vi kommer til å være sammen resten av livet, jeg er glad i han men jeg trenger luft!

Anonym poster: 90a5d9c77b2e854de4c391bef4337b27

Skrevet

Jeg er sammen med en mann som ikke elsker meg lenger :( Ingen kos, ingen nærhet..ingenting.

Men han går ikke, jeg lever i håpet på at ting skal bli bedre.. klarer ikke å la han gå. Jeg tenker selv at den situasjonen jeg er i nå er bedre enn å la han gå og se han leke familie med mine barn sammen med ei ny ei :(

Går han nå så har eg ingenting..har ingen venner, ikke god økonomi og jeg er stor og feit.

Noen som sa deprimert? Ja :( Jeg gråter ofte..

Anonym poster: 3528b445f990e441d0bbf1bddb45d8cb

Skrevet

Se det er ikke bare meg som ikek klarer å la han dra eller dra frå han.. Hilsen meg med facebok stopp....

Anonym poster: 97a396aece6b04a2e1c41b012805b354

Skrevet

Klarer ikke gå av dårlig samvittighet for datteren min. Klarer meg ikke økonomisk selv. Må selge huset om jeg går. Vet ikke om jeg elsker han men er nok vanen også. Han behandler meg dårlig- lyger og snakker stygt til meg hver dag. Kaller meg ting. Men når vi har det bra er det supert. Men jeg blir psykisk syk av å ha det slik. Jeg gråter hver dag..

Skrevet

ikke synd på deg da.

Anonym poster: eb3bf59f1893309536aaf3b574015d97

Skrevet

Klarer ikke gå av dårlig samvittighet for datteren min. Klarer meg ikke økonomisk selv. Må selge huset om jeg går. Vet ikke om jeg elsker han men er nok vanen også. Han behandler meg dårlig- lyger og snakker stygt til meg hver dag. Kaller meg ting. Men når vi har det bra er det supert. Men jeg blir psykisk syk av å ha det slik. Jeg gråter hver dag..

Om du har mulighet for OS vil du jo klare deg alene til du kan finne en jobb som betaler nok. Så får du leie leilighet.

Jeg gikk fra en mann som behandlet meg forferdelig dårlig. Gikk til å være 100% alenemor, leid leilighete, os og ikke mye hjelp. Idag har vi det bedre enn noen gang, og det skal sies at fra den dagen jeg og datteren min kom oss inn i egen leilighet, uten han ble livet mye bedre!

Snakk med noen, få dem til å hjelpe deg ut, kanskje hjelpe med flytting og å finne ny leilighet. Snakk med Nav omså før dere bestemmer dere, å hør der hva muligheten er.

Både mor og barn vil få det bedre alene. Ingen har godt av å vokse opp med mor og far som ikke er snille med hverandre.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg så jeg jeg har dessverre ingen råd. Han lyver, er hissig, har bidratt til at jeg sliter økonomisk osv. Jeg sa til han at jeg ikke elsket han mer i håp om at han skulle ta hintet, men tryglet om å gi det en sjanse til og svak som jeg er så gikk jeg med på det pga barna. Så jeg elsker han ikke og vet han ikke er mannen jeg skal tilbringe livet sammen med. Jeg må bare klare å komme meg ut av det.

Anonym poster: 616e046175b6b909882bfceaa3e76e54

Skrevet

Jeg biter tenna sammen og venter til barnet er blitt eldre og huset har steget i verdi slik at jeg får noe å begynne på nytt med når jeg går. Hadde jeg gjort det nå, så hadde jeg gått i minus:( men årene går og det går an å finne andre ting å gjøre for å kompensere for det dårlige ekteskapet. jeg tenker ikke på utroskap altså.

Anonym poster: 982b466de1ae00b92d4c867860277095

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...