Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har alltid vært ei veldig aktiv jente som har trengt lite søvn og latt ting gå i turbofart rundt meg fra morgen til kveld. Jeg har holdt på slik etter jeg ble mor også, og nattevåking har egentlig ikke vært noe problem for min del. Selv om jeg har vært sliten, har jeg gjort noe til en hver tid, og ikke satt noen stopper for det. Men den siste tiden har alt bare gått nedover. Jeg sliter med å komme meg opp, når jeg er våken føles det som kroppen bare vil ramle fra hverandre, og jeg er kontstant trett og dørgelig sliten. I går gikk jeg rett i gulvet (besvimte), og resten av dagen var jeg bare kake. Fikk hvilt meg ordentlig i morgest, og lå lenge våken før lillemor sto opp. Følte meg kvikk og i fin form, men nå kjenner jeg at jeg bare vil sove og det er såvidt jeg orker å røre på meg. Jeg spiser normalt, sover mer enn før og jeg orker rett og slett ikke gjøre noe. Ofte blir jeg også veldig svimmel, uten at det egentlig burde være noen grunn til det. Men har aldri besvimt før, så tenker jo at det kanskje bare var ett engangstilfelle. Lillemor er en snill og rolig unge, og det krever ikke mye av meg for å tilfredsstille behovene hennes. Er alenemor, og jeg synes ikke det setter noen stopper egentlig. Jeg er bare 20 år, og nå føler jeg meg som en 60 åring i kroppen. Er sikker på at mange av dem orker mye mer enn meg. Hva kan det være?? Anonym poster: 10997325e38ef4e144bf0455cda301f3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Dra til legen og ta blodprøve. Sjekk for stoffskifteproblemer, jernmangel og D-vitamin mangel. Lykke til Anonym poster: aed4e5543f00a5d8f9c2abf5a67cbecf
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Takk, det har jeg ikke tenkt på. Anonym poster: 10997325e38ef4e144bf0455cda301f3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Takk, det har jeg ikke tenkt på. Anonym poster: 10997325e38ef4e144bf0455cda301f3 Stemmer veldig godt for min del iallefall, jeg er AKKURAT som du beskriver (Bortsett fra besvimelser, men moren min har også stoffskiftelidelser og hun svimer av ofte pga blodtrykksfall) Legen min sa at så godt som alle nordmenn har D-vitaminmangel, og det kan man bli sliten av. Anonym poster: aed4e5543f00a5d8f9c2abf5a67cbecf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå