Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag og


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hev nettopp ut mannen etter nok en løgn.. Super bursdag..

 

Anonym poster: 2221d8096388868dd8ffaac2332bd0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med dagen. synd det med menn som lyver

 

Anonym poster: b06f04a8c674abd8f754a4afbcc95485

Skrevet

Klare ikke slutte gråte fordi jeg er så sint og skuffet. Skal snart bort til mor som har disket opp middag og kaker til meg. Men har ikke lyst å grine der. Vil egentlig bare late som ingenting. Men klarer ikke slutte gråte.

 

Hi

 

Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212

Skrevet

Føler med deg... Drikk deg dritings, ta en tur på byen, vær helt på jordet. Det er DIN dag i dag, drit i løgnhalsen! ;)

 

Stor klem..

Skrevet

Takk:) ja, det hadde vært noe. Men har en på 1 år her hjemme som må passes

 

Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212

Skrevet

Gratulerer med dagen:) håper resten av dagen blir bedre da:)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Huff! Stakkars deg! Sender deg gode tanker og håper det order seg.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Huff, så trist å lese om mannen din!

 

Men som hun over sier, ta deg en tur ut og kos deg med venninnene dine. Det er DIN dag i dag, og du skal få lov til å kose deg litt også ;)

 

Om du og barnet ditt allikevel skal til moren din, kan ikke barnet bli igjen hos henne til i morgen sånn at du kan få deg en pust i bakken?

 

Gratulerer med dagen, forresten :)

Skrevet

GRATTIS MED DAGEN :)

 

Forstår det er tøft at et samlivsbrudd skjer på dagen din. La nå ikke døgenikten ta fra deg bursdagen din. Skrik i en pute i noen minutter, så tar du deg en lengre dusj før du stikker bort til mamsen og spiser god mat og kake :)

 

Gå på byn med noen gode venninner og ikke en gang snakk om han!

 

Gjenoppta gråting i morgen

 

Anonym poster: 79b18ebd5f54814446a7c2161a456372

Skrevet

Hev nettopp ut mannen etter nok en løgn.. Super bursdag..

 

Anonym poster: 2221d8096388868dd8ffaac2332bd0bd

 

Grattis med dagen! Synd det der med mannen, men trøst deg med at du sikkert får det bedre med deg selv etterhvert..

Skrevet

Enda en grunn til å feire spør du meg! Løgnaktige mannfolk har du ikke bruk for, du er bedre enn det! Det er nok tungt nå men senere kommer du til å være så glad for det :) Gratulerer med dagen!

Skrevet

Gratulere så masse med dagen!!! :D

 

Hvilket forhold har du til moren din da? Kan det ikke hjelpe å fortelle henne hva som har skjedd, få grått litt ut og få etpar gode råd?

Hun kan vel være behjelpelig fremover, OG idag så du får tatt deg en tur ut.. :)

Å det pokkers mannfolket, easy to say, men drit i han... i alle fall idag! Samle vennene dine, kom deg på byen, se flott ut og kos deg enormt!

Løgnere trenger man ikke i livet sitt..

Om du klarer, så endrer du tankegangen din nå.

Du gråter, men vær heller sint fordi den løgneren har kastet bort tiden din, og gled deg over at han ikke skal få kaste bort mere av den. Du har det bedre uten..alle har det bedre uten!

 

STOR bursdagsklem :D

Skrevet

Gratulerer! Skal selv på byen i dag, du kunne vært med, hehe.

Kjipt med mann som lyver :(

 

Anonym poster: e27a52f0b16a8be3f11ec0473d357092

Skrevet

Tusen takk for alle hilsener og gode råd! Klarte å holde meg fra å grine hos mamma- men hun skjønte jo at noe var galt siden mannen ikke var med. Men hun spurte heldigvis ikke. Mannen har jeg ikke hørt et pip fra..

 

Hjelper å gå inn her om man har en dårlig dag- føler seg litt bedre av alle godkommentarene:)

 

-HI

 

Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Hva har mannen jugd om? Stakkars deg... Trist når partneren juger...

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Hva har mannen jugd om? Stakkars deg... Trist når partneren juger...

 

Takk:) han lyger om alt.. I går var det at han løy om pokerspilling.. Han er spilleavhengig og spilte for en tid tilbake vekk 90000kr. Da ble vi enige om at han ikke skulle spille mer. Men det dreit han i da...

 

Ellers lyger han om alt fra hvilken farge trusa hans er til hvor han er...

 

Hi

 

Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212

Skrevet

Å huff.... Bra du kasta han ut! Flink og sterk du er :)

Skrevet

Be strong <3

 

Anonym poster: 130d384eac34258f60ab2c173fc2631e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...