Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Hev nettopp ut mannen etter nok en løgn.. Super bursdag.. Anonym poster: 2221d8096388868dd8ffaac2332bd0bd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 gratulerer med dagen. synd det med menn som lyver Anonym poster: b06f04a8c674abd8f754a4afbcc95485
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Klare ikke slutte gråte fordi jeg er så sint og skuffet. Skal snart bort til mor som har disket opp middag og kaker til meg. Men har ikke lyst å grine der. Vil egentlig bare late som ingenting. Men klarer ikke slutte gråte. Hi Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Føler med deg... Drikk deg dritings, ta en tur på byen, vær helt på jordet. Det er DIN dag i dag, drit i løgnhalsen! Stor klem..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Takk:) ja, det hadde vært noe. Men har en på 1 år her hjemme som må passes Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212
May the force be with you Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Gratulerer med dagen:) håper resten av dagen blir bedre da:)
gullimagen Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Gratulerer med dagen! Huff! Stakkars deg! Sender deg gode tanker og håper det order seg.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Huff, så trist å lese om mannen din! Men som hun over sier, ta deg en tur ut og kos deg med venninnene dine. Det er DIN dag i dag, og du skal få lov til å kose deg litt også Om du og barnet ditt allikevel skal til moren din, kan ikke barnet bli igjen hos henne til i morgen sånn at du kan få deg en pust i bakken? Gratulerer med dagen, forresten
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 GRATTIS MED DAGEN Forstår det er tøft at et samlivsbrudd skjer på dagen din. La nå ikke døgenikten ta fra deg bursdagen din. Skrik i en pute i noen minutter, så tar du deg en lengre dusj før du stikker bort til mamsen og spiser god mat og kake Gå på byn med noen gode venninner og ikke en gang snakk om han! Gjenoppta gråting i morgen Anonym poster: 79b18ebd5f54814446a7c2161a456372
Eeniemeenie Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 Hev nettopp ut mannen etter nok en løgn.. Super bursdag.. Anonym poster: 2221d8096388868dd8ffaac2332bd0bd Grattis med dagen! Synd det der med mannen, men trøst deg med at du sikkert får det bedre med deg selv etterhvert..
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. februar 2013 #11 Skrevet 2. februar 2013 Enda en grunn til å feire spør du meg! Løgnaktige mannfolk har du ikke bruk for, du er bedre enn det! Det er nok tungt nå men senere kommer du til å være så glad for det Gratulerer med dagen!
Countess Skrevet 2. februar 2013 #12 Skrevet 2. februar 2013 Gratulere så masse med dagen!!! Hvilket forhold har du til moren din da? Kan det ikke hjelpe å fortelle henne hva som har skjedd, få grått litt ut og få etpar gode råd? Hun kan vel være behjelpelig fremover, OG idag så du får tatt deg en tur ut.. Å det pokkers mannfolket, easy to say, men drit i han... i alle fall idag! Samle vennene dine, kom deg på byen, se flott ut og kos deg enormt! Løgnere trenger man ikke i livet sitt.. Om du klarer, så endrer du tankegangen din nå. Du gråter, men vær heller sint fordi den løgneren har kastet bort tiden din, og gled deg over at han ikke skal få kaste bort mere av den. Du har det bedre uten..alle har det bedre uten! STOR bursdagsklem
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #13 Skrevet 2. februar 2013 Gratulerer! Skal selv på byen i dag, du kunne vært med, hehe. Kjipt med mann som lyver Anonym poster: e27a52f0b16a8be3f11ec0473d357092
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #14 Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for alle hilsener og gode råd! Klarte å holde meg fra å grine hos mamma- men hun skjønte jo at noe var galt siden mannen ikke var med. Men hun spurte heldigvis ikke. Mannen har jeg ikke hørt et pip fra.. Hjelper å gå inn her om man har en dårlig dag- føler seg litt bedre av alle godkommentarene:) -HI Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212
Sint naken biltyv Skrevet 3. februar 2013 #15 Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med dagen Hva har mannen jugd om? Stakkars deg... Trist når partneren juger...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Gratulerer med dagen Hva har mannen jugd om? Stakkars deg... Trist når partneren juger... Takk:) han lyger om alt.. I går var det at han løy om pokerspilling.. Han er spilleavhengig og spilte for en tid tilbake vekk 90000kr. Da ble vi enige om at han ikke skulle spille mer. Men det dreit han i da... Ellers lyger han om alt fra hvilken farge trusa hans er til hvor han er... Hi Anonym poster: 90cc178e5031ae03d49cda3039e0b212
Sint naken biltyv Skrevet 3. februar 2013 #17 Skrevet 3. februar 2013 Å huff.... Bra du kasta han ut! Flink og sterk du er
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2013 #18 Skrevet 3. februar 2013 Be strong <3 Anonym poster: 130d384eac34258f60ab2c173fc2631e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå