Irene Adler Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Hvor lenge har du vært medlem? Hvem har eldste medlemsskap her inne? Jeg meldte meg inn i 2009, selv om det står 2010 i profilen min. Mulig jeg slettet den første profilen. Var gravid og delvis sykmeldt i 2009, så hadde mye tid på BiM. Lusket her første gang rundt 2007-2008 kanskje, husker ikke helt, men det var før jeg ble medlem.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har ikke vært her lengst da, men har hengt her sånn av og på siden 2004. Anonym poster: 104edf90179bc3204a8b286494460ee7
Gjest Morn du Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Bim/Dib starta ca 2000. Om jeg ble medlem da eller i 2001 er jeg ikke sikker på. Men det var ikke sikker under det nicket jeg har nå.
Irene Adler Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2013 Skal poste dette på Ris og ros. Kanskje administrator vet noe.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har vært medlem her siden 2004 ihvertfall så må ha vært før det
Plutselig_gravid Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har vært medlem siden 2002 i hvert fall. Men før hadde man ikke et fast nick som jeg kan huske. Mener man signerte med nick på hvert enkelt innlegg, så hvem som helst kunne bruke hvilket som helst nick? Mulig jeg husker feil. Jeg signerte stort sett med Jente_18. Nå er jeg straks 29
Raych Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Står at jeg ble medlem i 2004, men vet jeg var medlem en god stund før det ettersom eldstejenta er født i 2004. Mener jeg var inne og laget meg profil i 2002....
Irene Adler Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har vært medlem siden 2002 i hvert fall. Men før hadde man ikke et fast nick som jeg kan huske. Mener man signerte med nick på hvert enkelt innlegg, så hvem som helst kunne bruke hvilket som helst nick? Mulig jeg husker feil. Jeg signerte stort sett med Jente_18. Nå er jeg straks 29 Det var en god stund Snart får vi neste generasjon og blir en fin blanding av mødre og bestemødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå