Gå til innhold

Hva er greia med nickfredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir bare teitere og teitere. For himmelens skyld skaff dere et liv eller skyll tarmen ilag på ordentlig

Koz

Anonym poster: cfdd059a508d36dce5c622f9b08c8bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med kjente nick liker å lage enda litt mer "blæst" om seg selv - dvs bli enda bedre kjente. De er oppmerksomhetskåte!

Anonym poster: bbc9047ed6379474724ad17cb6fe0a0b

Skrevet

Det ble veø helst starta av noen som ønska å hetse de som signerer med nick, for stort sett har det vært negativt retta og omm å gjøre å si noe ekkelt omm noen. Selv tråder som starta positivt endte og ender negativt, fordi noen tydeligvis har et horn i siden til dem som signerer med nick.

Og ås er vel noen av trådene startet av enkelte nickbrukere i håp om å få se sitt eget nick på trykk. Jeg er en av dem som ofte bruker nick og gjerne blir nevnt rundt forbi, men jeg gidder aldri svare i disse trådene, jeg sunes de er kjedelige og unødvendige.

Anonym poster: b89f436f11675f2452fd74b94e6af334

Skrevet

Hm, da er det vel bare å vente på hetsen da, jeg som alltid signerer med nick ;)

Skrevet

er bare teit ja,helt enig

Skrevet

Synes du heller det skal være Nick LØRDAG kanskje??

Anonym poster: b89e2b2269179611929f094ed989280d

Skrevet

Ingen som har sagt noe om tarmskylling, var bare ei som leste feil. Om du syntes nickfredag er så ille så er det enkelt å bare ikke lese :)

Anonym poster: e61e133cfa131d45ca2657c762c5bb20

Skrevet

Tenk om alle skulle lage tråd om hvilke innlegg de syns er teite da.. Det ville blitt teit det ;)

Slike syte å klage over "teite" ting-tråder er jo så koslig ;)

Det står da tydelig i i overskriften : Nickfredag! Er det så vanskelig å la være å åpne? :P

Klemzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...