Gå til innhold

Da har også jeg vært å kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

rockering hos Claes-Olson. Virker ganske vanskelig :unsure: Noen som kan gi noen tips? Noen som har fått gode resultater av å bruke en? Må man rocke begge veier, eller holder det med en vei? Noen råd til en fersking?

Får håpe den ikke blir en støvsamler :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man bruke den når man er gravid?

Anonym poster: dea602484eff7980f13241da10c9bf62

Skrevet

Ingen rockere her i dag?

Skrevet

Man må rocke begge veier. Tror ikke den er noe for gravide

Skrevet

Kan man bruke den når man er gravid?

Anonym poster: dea602484eff7980f13241da10c9bf62

Nei

Anonym poster: 694f801007df5003a1300da1ebd82fcb

Skrevet

Man må rocke begge veier. Tror ikke den er noe for gravide

Shiiiit. Sliter med å få til en vei :o Jaja får håpe øvelse gjør mester..... :unsure:

Skrevet

Dytter :)

Skrevet

Brukte en før og da rocket jeg ca 3 min hver vei med musikk på ørene. Byttet vei når det kom ny sang og tok i ekstra innimellom sånn at den gikk fortest mulig rundt. Ble svett ja. Men gjorde det ikke så lenge. Har lånt den bort.

Skrevet (endret)

Bare å øve, i starten fikk jeg mest trening av å bøye meg ned og ta opp ringen tusen ganger. Bra trening i knebøy også :)

Endret av Hybelkanina
Skrevet

Det er bare øving som skal til. Min hviler seg i kjelleren for tiden, men da jeg brukte den aktivt var den i sving 15-20 minutter hver vei de fleste kvelder. Er best trening når man ikke får det til, så du får glede deg over at du strever ;)

Skrevet

Det er bare øving som skal til. Min hviler seg i kjelleren for tiden, men da jeg brukte den aktivt var den i sving 15-20 minutter hver vei de fleste kvelder. Er best trening når man ikke får det til, så du får glede deg over at du strever ;)

Når du trente såpass mye, fikk du bra resultater da?

Skrevet

Jeg fikk min i går, å hjelpes så vondt det var! Håper virkelig det blir resultater av den smerten!

Skrevet

Når du trente såpass mye, fikk du bra resultater da?

Ja, det gjorde jeg forsåvidt, men vanskelig å vite om det var rockeringen som gjorde utslaget. Jeg trente mye ellers også og var mer oppmerksom på hva jeg spiste. Gikk ned 10 kilo på et halvår og 35 cm rundt midjen.

Skrevet

Hjelper den på mage og ryggmuskler da? Lurer fælt på å kjøpe meg en sånn. Sto og så på en idag, men gikk hjem tomhendt. Er det noen som har noen erfaringer med en sånn?

Skrevet

Dytter litt på denne igjen jeg. Skulle gjerne hørt flere erfaringer :)

Skrevet

Er det ikke forskjellig hvor mye vekt det er i de?

Hvor mange kilo hadde dere?

Jeg har også tenkt på den rockeringen.

Anonym poster: 7682288630ae18205ec407b14a7d93b6

Skrevet

Dytter igjen i håp om noen flere som har erfaringer å dele :)

Skrevet

Jeg har den tunge, og gikk ned ca 5 cm på en måned. Har ikke så mye fett i utgangspunktet og vil tro at de med mer fett vil få bedre resultater.

Det er fryktelig vondt den første tiden, så det holder med noen minutter. Blir helt blå svart. Etterhvert, kanskje to uker, er det ikke så vondt lengre.

Lenge siden jeg har brukt den nå, fikk brokk og har operert og tørr ikke bruke den lengre...

Anonym poster: 6cad49119ee7e3910877f0915c3ee883

Skrevet

På You Tube finner du noen instruksjonsvideoer. Denne f eks:

(er mange i samme serie)

Får også opp noen sider med tips og råd ved å google: trening med rockering.

Anonym poster: fba98402ca1d7c03b9275062a83787b4

Skrevet

Jeg fikk kjempegode resultater med rockering. Stramma opp som bare det. Rocka litt hver dag.

Anonym poster: 867f9b076c89e692f54c55cda93a1b06

Skrevet

På You Tube finner du noen instruksjonsvideoer. Denne f eks:

(er mange i samme serie)

Får også opp noen sider med tips og råd ved å google: trening med rockering.

Anonym poster: fba98402ca1d7c03b9275062a83787b4

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...