Gå til innhold

Er en smule redd nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro. Mannen er bortreist, er hjemme alene med ungen vår på under året som er syk, så sliter med å få sove. Lå i senga å prøvde å få henne til å sove da jeg hørte døra i naborommet smelle igjen. Synes det var rart ytterdøra låst og ingen vinduer åpne. Ble litt redd, men avfeide det og prøvde å sove igjen. 5 min etter vi har lagt oss igjen smeller døra igjen, denne gangen med veldig kraft, ingen tvil for å si det sånn. Har blitt lite søvn inatt, ble jo vettskremt, såvnet utpå morgenkvisten. Våkner kl 9 av høy musikk fra stua, der står tvn på full guffe skrudd på radioen!! Vet ikke hva jeg skal tro er vettskremt. Kan ikke fortelle dette til mannen, han kommer jo til å tro jeg er riv ruskende gal!

Anonym poster: 969be5b10bd0ab1fa29421b1f0a1dcb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka at det ikkje er noen der??. Eller så har di fått besøk fra den andre verden...

Skrevet

Den andre verden? Slutt å tull, det finnes kun DENNE verdenen. Ikke hør på sånt fjas HI, det er bare for å skremme deg opp.

Jeg vil tro du har glemt å låse og at noen har spasert inn. Enkelt og greit.

Anonym poster: a0d7421f9bacd5538d98077b78ee4542

Skrevet

Eg sier ikkje dette for å skremme.. Er mangen som går igjen, er mye er mellom himmel og jord enn det vi vet... Har opplevd dette sjølv men kjenner mangen som har sett ting som i dine auger er umulig,,,

Skrevet

Jeg kaller slikt innbildning og litt for god fantasi.

Skrevet

Den andre verden? Slutt å tull, det finnes kun DENNE verdenen. Ikke hør på sånt fjas HI, det er bare for å skremme deg opp.

Jeg vil tro du har glemt å låse og at noen har spasert inn. Enkelt og greit. Døren er låst, var det første jeg tenkte også.. Ingen andre som har nøkkel heller. Hi

Anonym poster: 969be5b10bd0ab1fa29421b1f0a1dcb2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om det er noen "fra den andre siden" hos dere, så går det ann å bli kvitt de.. Si klart ifra at h*n/de ikke kan være i huset, for dere bor her nå.

Om det ikke er noe dere opplever ofte, så er det nok bare såkalt "besøkende", noen som hører til andre steder som er innom, de forsvinner når de får beskjed om det :)

Opplever en del her også, har en eller annen som går igjen i 2etasje, også har vi 2 som besøker.. Men den i 2 etasje er bare der å "passer på", mens de andre er noen skrønere som liker å prøve å skremme oss, jeg blir ikke skremt, sier bare ifra at deikke harnoe mer å gjøre i huset vårt for nå, og borte blir de for en god stund.

Skrevet

Jeg vil tro du har glemt å låse og at noen har spasert inn. Enkelt og greit.

Om du mener det ikke finnes ånder, hvordan forklarer du da skyggene i huset mitt som kjeppjager gjestene mine..?

Anonym poster: 27990f12b737279b94930acea4c6f773

Skrevet

At du har skremt dem opp og de får panikk når de ser sin egen skygge.

Skrevet

enten så er det bedehus tilstander her, eller så er man overtroisk for at man ikke liker at det smeller i dørene.

Anonym poster: 9dab206cfb3ffec9e57f4fbed6aa7e90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...