Countess Skrevet 2. februar 2013 #26 Skrevet 2. februar 2013 Spør han da.. Vet du har gjort det, men krev svar. Si at du synes det er ubehagelig når du ikke vet hvorfor, og det kommer jo igjen av at han ikke er ærlig.. Hvis kjæresten min gjorde det, og han sa at det var fordi han synes jeg er deilig, så hadde jeg ikke "brydd" meg. Hadde han gjort det, for så å nekte, så hadde det hele blitt merkelig. Verste er kanskje ikke at han ser på deg, men at han lyver. Du ville virkelig ikke synes det var ubehagelig å ikke kunne gå på badet uten å lure på om mannen din spionerte på deg? Det hadde vært ok for deg og sitte på driter'n og lure på om mannen smugtittet? Jeg foretrekker i hvert fall å vite når jeg blir iaktatt. Privatlivet mitt er hellig for meg. Hvis mannen min vil se meg naken så forfører han meg eller spør Anonym poster: 66bced701302e9fec77167dd591314b9 Nei, for om jeg satt på dritern, som du sier, så ville jeg klart å både lukke OG låse døra om jeg ikke var alene i huset. Og dessuten sa jeg ikke at jeg synes det var greit..jeg sa at det som bekymret meg mest, var at han løyg om det.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. februar 2013 #27 Skrevet 2. februar 2013 Kanskje han synes du er så drop dead gorgeous at han ikke får nok av deg? Men seriøst så hadde jeg spurt han rett ut. Fortell han at det ikke er vits i å nekte for du vet han ser på deg i smug. Krev svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #28 Skrevet 2. februar 2013 hahahaha unnskyld at jeg ler, men ser det for meg at han driver å lyser med lommelykt? Egentlig ganske patetisk, og sånn på det alvorlige siden så hadde jeg blitt forbanna og tenkt han var rimelig rar....... Anonym poster: 98b57284fbf70927b0fdc6bcbc811c21
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #29 Skrevet 2. februar 2013 Spør han da.. Vet du har gjort det, men krev svar. Si at du synes det er ubehagelig når du ikke vet hvorfor, og det kommer jo igjen av at han ikke er ærlig.. Hvis kjæresten min gjorde det, og han sa at det var fordi han synes jeg er deilig, så hadde jeg ikke "brydd" meg. Hadde han gjort det, for så å nekte, så hadde det hele blitt merkelig. Verste er kanskje ikke at han ser på deg, men at han lyver. Du ville virkelig ikke synes det var ubehagelig å ikke kunne gå på badet uten å lure på om mannen din spionerte på deg? Det hadde vært ok for deg og sitte på driter'n og lure på om mannen smugtittet? Jeg foretrekker i hvert fall å vite når jeg blir iaktatt. Privatlivet mitt er hellig for meg. Hvis mannen min vil se meg naken så forfører han meg eller spør Anonym poster: 66bced701302e9fec77167dd591314b9 Nei, for om jeg satt på dritern, som du sier, så ville jeg klart å både lukke OG låse døra om jeg ikke var alene i huset. Og dessuten sa jeg ikke at jeg synes det var greit..jeg sa at det som bekymret meg mest, var at han løyg om det. Sånn jeg forstår HI var døren lukket, mens han spionerte gjennom sprekken under døra. Anonym poster: d71252cc336010a14dc6d6161f26cedd
Countess Skrevet 2. februar 2013 #30 Skrevet 2. februar 2013 Spør han da.. Vet du har gjort det, men krev svar. Si at du synes det er ubehagelig når du ikke vet hvorfor, og det kommer jo igjen av at han ikke er ærlig.. Hvis kjæresten min gjorde det, og han sa at det var fordi han synes jeg er deilig, så hadde jeg ikke "brydd" meg. Hadde han gjort det, for så å nekte, så hadde det hele blitt merkelig. Verste er kanskje ikke at han ser på deg, men at han lyver. Du ville virkelig ikke synes det var ubehagelig å ikke kunne gå på badet uten å lure på om mannen din spionerte på deg? Det hadde vært ok for deg og sitte på driter'n og lure på om mannen smugtittet? Jeg foretrekker i hvert fall å vite når jeg blir iaktatt. Privatlivet mitt er hellig for meg. Hvis mannen min vil se meg naken så forfører han meg eller spør Anonym poster: 66bced701302e9fec77167dd591314b9 Nei, for om jeg satt på dritern, som du sier, så ville jeg klart å både lukke OG låse døra om jeg ikke var alene i huset. Og dessuten sa jeg ikke at jeg synes det var greit..jeg sa at det som bekymret meg mest, var at han løyg om det. Sånn jeg forstår HI var døren lukket, mens han spionerte gjennom sprekken under døra. Anonym poster: d71252cc336010a14dc6d6161f26cedd Å slik jeg forsto det, så sjekket hun om han var der, å da så hun føtter gå bort fra døren. Det er ikke synonymt med verken å spionere eller filme henne. Hun har en misstanke, men den er ikke bekreftet. Men han har vel løyet om å gjør det før, så det er vel det som gjør at hun tenker at han KAN ha spionert under døra. Jeg lurer også på hvordan denne sprekken under døra er jeg. Vi har å sprekk under døra, men man ser da ingenting inn under den, i alle fall ikke nok til å gidde å snike inn der.. Å jeg tror vi har en normal sprekk. (ja, jeg måtte snike inn vår)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #31 Skrevet 2. februar 2013 En venninne av meg opplevde noe lignende med sin samboer. De hadde barn sammen og hadde vaert sammen i tre aar. En helg overnattet lillesoesteren til min venninne. Midt paa natta vaaknet lillesoesteren av at hun froes paa bena. Hun paa sofaen paa stua og dyna hadde falt av. Hun dro den paa seg igjen, men like etterpaa skjedde det samme igjen. Dermed satte hun seg opp, og saa rett inn i oeynene til storesoesterens samboer. Han satt og onanerte med et kamera ved siden av seg. Han loep ut, og ingen av dem sa noe om det dag en etter. Lillesoesteren var gjort en da dette skjedde. Hun fortalte det ikke til soesteren sin foer etter et halvt aar. Da hadde forholdet mellom storesoesteren begynte aa skrante. Samboeren hadde vaert utro og drevet med dop. Da turte lillesoesteren aa fortelle det. Det ble slutt paa dag en, og i ettertid kom det frem mye, mye grums om denne mannen. Jeg tror mannen din skjuler endel ting for deg som du kanskje burde prove aa finne ut av. Du foeler deg ikke krenket ut en grunn her. Lykke til videre. Anonym poster: 1792adf26f2f6b906f85db6ccbdf7ff5
*SommerFrisk* Skrevet 2. februar 2013 #32 Skrevet 2. februar 2013 Mannen min gjør det samme, og jeg syns det er sexy av han, at han vil se på meg. Men forskjellen her er vel at han inrømmer det og hn selvsagt da også vet at jeg vet. Han hadde nok ikke gjort det dersom jeg ble forbanna. Mem hva med å ta det som et kompliment? DU liker ikke kroopen din, men det er eet jo helt åpenbart at HAN gjør:) nyt den tamken!
Magia Skrevet 2. februar 2013 #33 Skrevet 2. februar 2013 Jeg lurer også på hvordan denne sprekken under døra er jeg. Vi har å sprekk under døra, men man ser da ingenting inn under den, i alle fall ikke nok til å gidde å snike inn der.. Å jeg tror vi har en normal sprekk. (ja, jeg måtte snike inn vår) Heldiggriser! Sprekken min er unormalt lang den, tror jeg Fra spøk til alvor, dette her hadde jeg ikke likt i det hele tatt. Jeg liker best å være alene når jeg smører meg med hemoroidekrem, skifter bind, piller nese osv. Hehe. Det er liksom en grunn til at man går inn på badet og lukker/låser døra. Enkelte ting vil man gjøre helt privat. Skrekkhistorien over her blir jo tåpelig i denne sammenhengen da. Mannen til HI smugtittet på hun han er sammen med, mens den mannen som fortelles om over her river av dyna til ei ung jente og filmer og onanerer. STOR forskjell! Ville kanskje funnet ut om dette var en slags fetisj, for så å se om ikke man kom fram til noe som funker for begge.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #34 Skrevet 2. februar 2013 Har han bedt deg ligge helt stille mens dere har hatt sex? Noe lignende? Anonym poster: 1792adf26f2f6b906f85db6ccbdf7ff5
løvebrøl Skrevet 2. februar 2013 #36 Skrevet 2. februar 2013 Sjekk tlf hans vel! Se om han har tatt bilder av deg eller filmet. Ganske creepy oppførsel
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #37 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville nok ha sjekka tlf. og data'en hans. Han skjuler nok noe for deg. Og plutselig er han utrolig grei? Hm.. Anonym poster: 1792adf26f2f6b906f85db6ccbdf7ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå