Gjest miam Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 fortell hvordan det ser ut inne: Shabby chic eller engelsk herreklubb, husfilden eller sort & stål? Har dere hage? Hvordan er nabolaget, hvordan trives dere med å bo der og hva er viktig for deg i den sammenhengen? Jeg er bare nysgjerrig Jeg kan begynne: Vi bor i en europeisk storby i en 3-roms leilighet, ligger i fjerde etasje så vi har masse lys og luft og en balkong med kveldssol. Innredningen... tja, vi har masse bøker. Og gode lenestoler. Skulle gjerne hatt et ekstra rom, men vi har ikke råd til noe større akkurat nå. Vi har en stor, grønn bakgård med lekeplass og bord, griller ofte med naboene om sommeren. Det viktige for meg er at nabolaget består av mange forskjellige slags mennesker, er fargerikt og gjerne litt rotete, liker ikke når alle blir for like. Vi trives veldig godt, skulle som sagt bare gjerne hatt litt mer plass.
Gjest miam Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Glemte å si at vi er to voksne og to barn på 4 og 6 år (som deler rom).
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Norsk småby. Enebolig på 220 kvm pluss leilighet på ca. 50 kvm som vi leier ut. Bor i utkanten av sentrum i et etablert boligstrøk der vi knapt vet hvem naboene er etter å ha bodd her i snart tre år. Helt alminnelig stil. Litt brukt og litt nytt. Bruker det jeg liker uten å tenke på om det matcher i stil, form eller farge. Anonym poster: b7715985bc6fbffda375c99145e327b1
Miss Honey Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Bor i rekkehus i en by, ca 60 kvm, 3-roms. Veldig bra planløsning, soverommene er ganske store og det er til og med walk-in-closet i mitt:) elsker naboene mine. Mangler jeg kaffe, kan jeg spørre naboen til venstre, naboen til høyre kommer med flotte klær datteren vår kan arve. Og i tillegg er de fleste barna her på samme alder som datteren min:) Har passelig stor terrasse og passelig stor hage. Har en blanding av gammet og nytt. Det vil si en moderne leilighet med moderne møler, men har fått mange flotte gamle ting fra morfar som går i stil med det nye. Jeg føler meg ikke helt ferdig med innredning, men liker stilen til Bolia (der er de jo også flinke å blande gammlet og nytt) så jeg går ofte i butikken for å få inspirasjon, men kjøper sjelden ting der siden det er dyrt. Er mye jeg har lyst til å gjøre/lage/kjøpe til leiligheten men det går seint framover siden det ikke er penger til overs her Liker å lage ting selv. Boka jeg har om redesign er favoritten:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Vi leier en gammel enebolig i et landlig strøk i en by på helgeland. Vi har 3 soverom, pittelite bad, middels kjøkken og stor stue og gang. Her har vi det veldig bra, litt bratt bakke opp til huset. Veldig lite trafikk, stor tomt, hunden springer løs ute. barna leker kjempegodt ute i hagen. stil.. hm.. I stua har vi mye hvit og grått. kjøkkenet er hvit med noen svarte kontraster. ressten av huset er så som så. Naboene er kjempesnille. Anonym poster: ef0ff86bbf1ffefa0d7638d80b45087e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå