Gå til innhold

Hvordan godtar dere damer


Anbefalte innlegg

Skrevet

som har blitt mødre at dere ikke er like fine lenger? Ikke like verdifulle lenger og bare ekle?

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Jeg er milf, mn kan ikke svare for andre da.... ;)

 

Anonym poster: ffb8030203d024c72ccd52bb3e909817

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg er like fin, minst like verdifull, om ikke mer og ekkel har jeg aldri vært ;)

Skrevet

Bare jeg som har blitt stygg, ekkel, verdiløs og jævlig da. Godt og vite det da. Skjønner ikke hva jeg gjør på denne jord lengre.

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Er det å bli mor sidestilt med å være mindre verdifull, mindre fin og bare ekle??

 

Merkelig, jeg har født 4 barn og er veier bare 6 kg mer enn jeg gjorde da jeg ble gravid for første gang som 20 åring. Jeg veier 56 kg, har ikke trent en dag etter jeg var 24 år (er 33 nå), og bruker kun en størrelse mer enn den gang. Så jeg føler meg ikke mindre fin og bare ekkel. Jeg føler meg faktisk akkurat som da jeg var 20. (selv om jeg ser selv at kroppen sagger litt mer her og der ;) )

 

Men jeg føler meg faktisk MER verdifull nå enn noen gang. Bare å vite at jeg betyr hele verden for 4!! barn, det gjør at jeg føler meg mer elsket enn jeg noen gang har gjort! Tenk å være så verdifull og elsket av så uskyldige vesner!!??

 

fantastisk :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kg har ingenting og si så lenge huden blir ødelagt, håret, puppene. Ja alt. Str osv er bare vås. Er man feit, kan det slankes. Er man ekkel og stygg kan man ikke gjøre noe med det.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne behold NOE på kroppen min! NOE!

 

Jeg LIKER IKKE og være ekkel, stygg, fæl og verdiløs. Føler jeg bare kan kjøre meg ihjel og de hjemme vil nyte godt av det.

 

 

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

Skrevet

Kg har ingenting og si så lenge huden blir ødelagt, håret, puppene. Ja alt. Str osv er bare vås. Er man feit, kan det slankes. Er man ekkel og stygg kan man ikke gjøre noe med det.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne behold NOE på kroppen min! NOE!

 

Jeg LIKER IKKE og være ekkel, stygg, fæl og verdiløs. Føler jeg bare kan kjøre meg ihjel og de hjemme vil nyte godt av det.

 

 

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

 

For en måte å snakke om seg selv på! Du har jo en suicidal tankegang, og du bør oppsøke hjelp PRONTO!

 

Anonym poster: abc48f79a25bac560c6198c8233226c9

Skrevet

Du trenger hjelp. Kontakt fastlegen, dette er ikke normalt.

 

Anonym poster: f372d00af2b1023b7c404ca9479d9a2c

Skrevet

Du burde kanskje oppsøke psykolog.

 

Er kroppen din så fæl og du sliter veldig psykisk med det kan det kanskje være en mulighet for operasjonen. Fettsuging, bukplastikk noen spretne silikonpupper, hårekstensions, litt smike ;-) Voila god som ny.

 

Eller du kan lære deg å godta at kroppen får litt medfart etter noen graviditeter, men at du som mor kanskje er mer verdifull enn noensinne, spesielt for barna dine! For dem er du alt i verden, ingen kan erstatte deg!

 

Anonym poster: 1985d08bcbab15796227788cc1235583

Skrevet

Parden my french... Men få høue ut av ræva kvinne! Du er ikke MINDRE verdifull etter å ha satt barn til verden, tvert imot! Hvert et merke er kamp merkene våre... Og INGEN vil ha det bedre uten deg... Det finnes kun 1 av deg, så verden har faktisk ingen av deg å miste...

 

Nr 1 gå til lege snakk om depresjoner, eventuelt lykkepiller (det funker)

Nr 2 er du fortsatt missfornøyd, så fiks en Nip and Tuck og fiks det du ønsker, det er du som skal leve med kroppe din.

 

 

Vær stolt over å ha vært så heldig å få evig liv... Evig liv er våre barn, våre barnebarn, oldebarn, vår kommnde generasjoner, som er tiloga av oss....,

 

Anonym poster: ffb8030203d024c72ccd52bb3e909817

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kg har ingenting og si så lenge huden blir ødelagt, håret, puppene. Ja alt. Str osv er bare vås. Er man feit, kan det slankes. Er man ekkel og stygg kan man ikke gjøre noe med det.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne behold NOE på kroppen min! NOE!

 

Jeg LIKER IKKE og være ekkel, stygg, fæl og verdiløs. Føler jeg bare kan kjøre meg ihjel og de hjemme vil nyte godt av det.

 

 

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

 

Grunnen til at jeg tok opp det med kiloene var for å poengtere at jeg ikke føler meg lmindre fin eller ekkel selv om jeg har fått 4 barn. Jeg har forandret meg litt, selvfølgelig har jeg det, jeg har tross alt følt 4 svangerskap på kroppen samt at jeg er 13 år eldre enn den gang. Men jeg føler meg akkurat som da jeg var 20 år og uten hengepupper og strekkmerker.

 

Strekkmerkene får jeg ikke gjort noe med, men puppene er operert. De hang helt ned på navlen ;)

 

Det er masse du selv kan gjøre for ditt eget selvbilde. Tren, sminke deg, kle deg i klær som er tilpasset kroppsfasongen din, stell hår/negler, legg deg under kniven om du har råd osv.. Gjør det du kan for å få opp selvtilliten din!

 

Men det viktigste du kan gjøre for deg selv er å se på barnet ditt, og så ser du deg selv leeeeenge i speilet før du spør deg selv om den lille engelen din ikke er verdt denne kroppslige forandringen. DU har fått verdens flotteste gave, du har fått lov til å bli mor! Og har du noen ekstra kilo, so what?

Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor det skal gjøre deg stygg, ekkel, fæl og verdiløs!

Gjest Antarctica
Skrevet

Kg har ingenting og si så lenge huden blir ødelagt, håret, puppene. Ja alt. Str osv er bare vås. Er man feit, kan det slankes. Er man ekkel og stygg kan man ikke gjøre noe med det.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne behold NOE på kroppen min! NOE!

 

Jeg LIKER IKKE og være ekkel, stygg, fæl og verdiløs. Føler jeg bare kan kjøre meg ihjel og de hjemme vil nyte godt av det.

 

 

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

La oss lytte til din logikk her:

Du liker ikke kroppen din. De hjemme ville ha fordel av det dersom du døde.

 

Si meg, har ungene dine mer behov for en vakker stemor enn de har for sin egen mamma, med slaskete hud eller hva det nå er? Er det et godt utseende som gjør at familiemedlemmer er glade i hverandre? Dette blir skrudd, i min verden. Og jeg tror ikke du trenger bukplastikk. Det er innstillingen du må endre.

 

Skrevet

Magen er kanskje litt slappere, og kroppsfasongen litt forandret. Men jeg har aldri følt meg mer verdifull jeg. Når jeg er ute og kjører bil, er jeg mer forsiktig nå enn jeg var før, FORDI nå har jeg noen jeg vet virkelig trenger meg! Jenta mi trenger mammaen sin!

 

Tenk på det du - utseende er da ikke alt her i verden, så vær så snill og ikke bland det sammen med hvor verdifull man er. Tenk heller på hvor verdifull du er for de rundt deg!

 

Anonym poster: f46e3c3dacf5834fa91dee305a54f827

Skrevet

Herregud for en gjeng usympatiske damer som finnes her inne!!!!!

 

Tror dere at deres svar hjelper på selvfølelsen til en som åpenbart sliter med tanker om seg selv....?!

 

Kjære vene, høres veldig ut som du har fått en form for fødselsdeperesjon.. Jeg ville luftet disse tankene på HS så kan de helt sikkert henvise deg videre til noen som kan hjelpe deg å sortere ut dette...

 

Du er mer verdifull nå enn noen gang, men trenger kanskje bare litt hjelp på veien til å se det selv..

 

Lykke til og ta med deg de GODE ordene på veien!!

Skrevet

Litt pløsete og 20 kilo tyngre. Føler meg like fin selv om jeg har verdens kartet på magen og mer til :) Er en like god venn, søster, kjæreste og mor fordet.

 

Høres ut som du er deprimert og ville snakket med helsesøster, lege eller fått henvisning til en psykolog :) Ikke gode tanker å ha :/

Skrevet

Jeg er lekker, selv med strekkmerker og 10 kg for mye:) Driter i det og har god selvtillit, og mannen digger meg. Pupper = good shit for ham, og ræva er spretten. Da driter han i litt mage:)

 

Anonym poster: 7c03e5c41c169cdda5553c2474470b90

Skrevet

Jeg er like fin, har puppene på samme plass til tross for 10mnd med amming, like mange kg som før, ikke et jeg ekkel heller. Stort set eneste som har endret seg er at jeg er MER verdifull.

Skrevet

Jeg føler meg fremdeles fin en times tid etter at jeg har stått opp om morgenen. Dessuten er jeg enda mer verdifull når som jeg er mor.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har aldri vært noe glansbilde, men jeg ser ganske lik ut nå som da. Litt eldre har jeg blitt, noen flere frustrasjonsrynker i panna og mange flere smilerynker rundt øynene. De er bevis på at jeg har levd og at jeg lever et godt liv.

Skrevet

Jeg føler meg finere etter at jeg har fått barn. Har lagt på meg litt,og fått pupper og rumpe:)

 

For mer oppmerksomhet for figuren min nå, enn før da jeg bare var en liten spjæling.

 

Anonym poster: f460362e60cef02db057186e1a7b7c5d

Skrevet

Kg har ingenting og si så lenge huden blir ødelagt, håret, puppene. Ja alt. Str osv er bare vås. Er man feit, kan det slankes. Er man ekkel og stygg kan man ikke gjøre noe med det.

 

Jeg skulle ønske jeg kunne behold NOE på kroppen min! NOE!

 

Jeg LIKER IKKE og være ekkel, stygg, fæl og verdiløs. Føler jeg bare kan kjøre meg ihjel og de hjemme vil nyte godt av det.

 

 

 

Anonym poster: 70f85940455303cb31e4c4d4b2c051a2

De drar kun nytte av det vis du har bra dødsforsikring... Håper du har det og at den ble oppretter for minst et år siden... Vis ikke får ikke familien din noen ting :(

Skrevet

Jeg baserer ikke min egenverdi på utseendet, men på hvordan jeg er som menneske, som mor og kone, og det at jeg har mennesker som er glade i meg for den jeg er. Kroppen min er sånn den er, og så lenge den er frisk og fungerer slik den skal, er jeg glad for det. Alternativet er så mye verre.

 

Og tenk på alt den har utrettet opp gjennom årene, alt den har overlevd? Selv med litt slapp mage, battlescars og noen kilo ekstra, så er jeg fornøyd med meg selv. For jeg har sett hva kroppen er i stand til- den viktigste jobben i verden, nemlig å bære frem og føde mitt nydelige barn.

 

Hvis man kun legger vekt på det ytre vil man før eller siden gå til grunne, fordi det ytre vil forfalle uansett hva man gjør. Vi blir alle gamle, slitne, skrukkete skygger av den vi en gang var. Og etter hvert svikter kroppen oss. Da er det viktig å ha andre verdier, andre ting som er viktige for en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...