Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Har en venninne som skryter veldig av at typen er fotballspiller. Høres virkelig ut som hun er sammen med en som spiller proft i england når hun begynner.. Sannheten er at han spiller på et lag i norsk 2.divisjon! Han har ingen annen jobb, men det er fordi han er en slask og han tjener ikke bra nok på 2.divisjonsspillingen sin til å kunne leve på det.. Vil tippe han tjener ca 4000 i mnd på fotballen. Synes dere hun kan si at han er fotballspiller når folk spør hva han jobber med? Hun er jo såå stolt... Anonym poster: 4eb4d1ef7dbe98aa2363a7d5366e5da9
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Tror kanskje jeg hadde tenkt, i mitt stille sinn, at hun er litt Wannabe..?? Skal litt mer til enn det for å imponere meg, ihvertfall Men at hun er stolt av kjæresten sin, for all del, det må hun få være.. Det var jeg også det, da min daværende samboer rykket opp i 3.div (men jeg var ikke akkurat fotballfrue for det, heller fotballenke) Red: har fått påpekt at jeg skrev feil navn på ligaene, derfor har jeg fjernet noe i innlegget. Så ikke heng dere opp i det Endret 2. februar 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Tror kanskje jeg hadde tenkt, i mitt stille sinn, at hun er litt Wannabe..?? Jeg mener, hvor forbanna stas er det med en i Adeccoligaen som kaaaanskje sveiper innom tippeligaen et og annet år? Skal litt mer til enn det for å imponere meg, ihvertfall men at hun er stolt av kjæresten sin, for all del, det må hun få være.. Det var jeg også det, da min daværende samboer rykket opp i 3.div (men jeg var ikke akkurat fotballfrue for det, heller fotballenke) Klart hun kan være stolt av han, det er ikke det jeg mener Men hun legger ofte ut om at "hun må jo være klar til å flytte til alle verdensdeler egentlig nå som hun er sammen med en fotballspiller, man vet jo aldri hvor man havner i verden når man er sammen med en fotballspiller vet du" osv osv.. Og han spiller jo ikke i Adeccoligaen engang, men 2.divisjon! Må jo bare le litt... Anonym poster: 4eb4d1ef7dbe98aa2363a7d5366e5da9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Tja, han prøver jo å leve ut drømmen sin da! Og han GJØR jo noe, i stedet for å virkelig være en fulltids-slask som bare sitter hjemme. For alt jeg vet tjener han kanskje mindre på å være fotballspiller enn han ville gjort på å melde seg arbeidsledig og få trygd? Men vet ikke om jeg ville ha skrytet så voldsomt, men det er nå meg da! For jeg synes faktisk ikke idrettsutøvere er noe særlig til "helter" i det hele tatt, jeg. De gjør jo egentlig ikke noen særlig viktig jobb for samfunnet! Hva konkret utretter de egentlig? Som er til nytte eller hjelp for noen? Eller som er kreativt, vakkert eller lignende? Har du sett et skihopp, så har du sett de fleste, mener jeg! Mange idrettsutøvere som virkelig prøver å nå langt er bare forvokste egoistiske unger som får ha leken og treninga si som jobb.De har sjelden særlig skolegang og derfor ofte er temmelig kunnskapsløse. De er målbevisste og opptatt av konkrete resultater, det er bra, men også ofte temmelig kjedelige og smalsporete mennesker! Anonym poster: 8926631864c1a98affa3c4bea0baac4e
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Tror kanskje jeg hadde tenkt, i mitt stille sinn, at hun er litt Wannabe..?? Jeg mener, hvor forbanna stas er det med en i Adeccoligaen som kaaaanskje sveiper innom tippeligaen et og annet år? Skal litt mer til enn det for å imponere meg, ihvertfall men at hun er stolt av kjæresten sin, for all del, det må hun få være.. Det var jeg også det, da min daværende samboer rykket opp i 3.div (men jeg var ikke akkurat fotballfrue for det, heller fotballenke) Klart hun kan være stolt av han, det er ikke det jeg mener Men hun legger ofte ut om at "hun må jo være klar til å flytte til alle verdensdeler egentlig nå som hun er sammen med en fotballspiller, man vet jo aldri hvor man havner i verden når man er sammen med en fotballspiller vet du" osv osv.. Og han spiller jo ikke i Adeccoligaen engang, men 2.divisjon! Må jo bare le litt... Anonym poster: 4eb4d1ef7dbe98aa2363a7d5366e5da9 Ja, så klart!! Sorry, tenkte helt feil her, er nok litt for sent på kvelden for meg nå Adeccoligaen er jo 1.div! Aaaahh... *klasker meg på panna* Hehehe... Tror jeg hadde himla godt med øya av henne, bare tenk på alle unggutta der ute som drømmer om å bli toppspillere! mange som er gode nok for 2.div, så det vil nok bli kamp om plassene oppover i divisjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå