Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er syk med borreliose og den lungebetennelsen som man ikke får feber av, men som tar ett uår å få ut av kroppen. Ett helt år har det tatt å finne ut av det... Greia er at jeg blir bare feitere og feitere og lavere og lavere. Gi meg noen treningstips, menge, lenge osv for å forsøke komme litt i form. Har blitt frarådet høy aktivitet, men dette går seriøst ikke mer! Fortvila Anonym poster: f7613bea231147feab7a1a81c2c93f47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Ja. Glemte... Går på antibiotika og skal gjøre det ca 6 mnd. Hi Anonym poster: 8c8cb66c4887149b9b92e9849488064c
TPK Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Hvis du har blitt frarådet høy aktivitet er jo jobben din hovedsakelig å legge om kosten. Så kan du gå turer, og kanskje svømme rolig? Sykle litt? Men jeg ville ikke gått mot legens anbefalinger her altså, du kan vel risikere å ende opp med ME eller kronisk utmattet hvis du overanstrenger deg.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Hvis du har blitt frarådet høy aktivitet er jo jobben din hovedsakelig å legge om kosten. Så kan du gå turer, og kanskje svømme rolig? Sykle litt? Men jeg ville ikke gått mot legens anbefalinger her altså, du kan vel risikere å ende opp med ME eller kronisk utmattet hvis du overanstrenger deg. ja, det er sant, men jeg har lagt om kosten ganske drastisk, gjort det en stund, ikke noe hjelper Spiser ikke sukker, ikke svin, ikke melkeprodukter, alkohol og koffein. Bruker i tillegg Grete rode sin kalloriteller... Fader altså! Man vet ikke om man er syk eller lat fordi man er feit til slutt Anonym poster: 8c8cb66c4887149b9b92e9849488064c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå