Gå til innhold

Trenger motivasjon og treningshjelp/tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk med borreliose og den lungebetennelsen som man ikke får feber av, men som tar ett uår å få ut av kroppen. Ett helt år har det tatt å finne ut av det... Greia er at jeg blir bare feitere og feitere og lavere og lavere. Gi meg noen treningstips, menge, lenge osv for å forsøke komme litt i form. Har blitt frarådet høy aktivitet, men dette går seriøst ikke mer! Fortvila :(

Anonym poster: f7613bea231147feab7a1a81c2c93f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Glemte... Går på antibiotika og skal gjøre det ca 6 mnd. Hi

Anonym poster: 8c8cb66c4887149b9b92e9849488064c

Skrevet

Hvis du har blitt frarådet høy aktivitet er jo jobben din hovedsakelig å legge om kosten. Så kan du gå turer, og kanskje svømme rolig? Sykle litt? Men jeg ville ikke gått mot legens anbefalinger her altså, du kan vel risikere å ende opp med ME eller kronisk utmattet hvis du overanstrenger deg.

Skrevet

Hvis du har blitt frarådet høy aktivitet er jo jobben din hovedsakelig å legge om kosten. Så kan du gå turer, og kanskje svømme rolig? Sykle litt? Men jeg ville ikke gått mot legens anbefalinger her altså, du kan vel risikere å ende opp med ME eller kronisk utmattet hvis du overanstrenger deg.

ja, det er sant, men jeg har lagt om kosten ganske drastisk, gjort det en stund, ikke noe hjelper :( Spiser ikke sukker, ikke svin, ikke melkeprodukter, alkohol og koffein. Bruker i tillegg Grete rode sin kalloriteller... Fader altså! Man vet ikke om man er syk eller lat fordi man er feit til slutt :(

Anonym poster: 8c8cb66c4887149b9b92e9849488064c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...