Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen da du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde du og kjæresten/mannen vært sammen da du ble gravid? Om dere var sammen i det hele tatt da. Hvor gamle er barna nå, og er dere fremdeles sammen?

Kan begynne selv:

Jeg og kjæresten hadde vært sammen i 1,5 mnd da jeg ble gravid (ikke planlagt). Jenta mi er nå 3 mnd, og vi er fremdeles sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 md når jeg ble gravid. Har femårsjubileum nå, og barn nr 3 er på vei ;)

Skrevet

Vi ble sammen i Juli 2011, Ble gravid i 22 April 2012,så hadde vert sammen nesten 9mnd da, så får vi vårt første barn nå Februar,veldig snart, er forlovet nå og vert sammen i 19mnd etter 00 :)

Skrevet

7.5 år :-)

Vært sammen siden jeg var 16 :-)

Skrevet

Ble gravid etter 1 mnd.. Men mistet i 3 mnd, jeg ble gravid rett etter at jeg mistet og da hadde vi vel verdt sammen i 5 mnd. Vi er fremdeles sammen har giftet oss, fått 2 barn og venter nr 3 til våren :D

Skrevet

2-2,5 år da jeg ble gravid, men han har hele tiden hatt omsorgen for sine to eldste barn, så har på sett og vis hatt barn hele tiden.

Men etter alle prøvelser tenåringer fører med seg, to kreftoperasjoner og uhelbredelig spredning hos mannen samt enormt tidlig bekkenløsning hos neg, tror jeg vi skal klare til døden skiller oss ad ;)

Skrevet

6 år :) Ble gravid rett etter bryllup, men mistet. Ble gravid igjen 1 år senere.

Har nå vært gift i 8,5 år

Skrevet

2-2,5 år da jeg ble gravid, men han har hele tiden hatt omsorgen for sine to eldste barn, så har på sett og vis hatt barn hele tiden.

Men etter alle prøvelser tenåringer fører med seg, to kreftoperasjoner og uhelbredelig spredning hos mannen samt enormt tidlig bekkenløsning hos neg, tror jeg vi skal klare til døden skiller oss ad ;)

Wow! Jeg er imponert. Hadde selv hyperemesis hele svangerskapet og klarte ikke engang gi kjæresten min en klem iløpet av 9 mnd. Var sengeliggende og måtte ha hjelp til absolutt alt. I tillegg fikk jeg alvorlig fødselsdepresjon når "alt skulle bli så mye bedre". Han holdt ut og jeg er evig takknemlig. Tror og håper at vi skal komme oss gjennom alt, og være sammen for bestandig :-)

Skrevet

Nesten to år, vi er fortsatt sammen og venter nå nr tre.

Skrevet

Møtte hverandre slutten av februar, ble gravid første dagen.. uffamei, men vi ville beholde da:) men mistet i uke 11. Ble gravid igjen i juni, har nå vært sammen i tre år veldig snart, og barn nr 2 kommer i mai:)

Skrevet

2,5 mnd. Barnet var ikke akkurat planlagt, men vi hadde ikke brukt prevensjon heller.. I dag er hun ei flott jente på snart 7 år. Vi giftet oss da hun var 1,5 og venter nå nr. 3. Har også hatt våre nedturer underveis så tror vi skal greie å bli gamle sammen : )

Skrevet

Vi ble sammen april 2007, og jeg er nå gravid med tvillinger i uke 18. Så har vært sammen en del år før vi planla barn. Kjøpte oss bil, hus og fikk alt under kontroll før vi gikk igang med barn. Nå måtte vi gjennom klinikk for å bli gravid, så da er det enklere å planlegge.

Så nå kan hjertene våre bare komme, vi er klar :)

Skrevet (endret)

Hadde vært sammen 6 år da vi ble gravid med nr.1, han er 2 år. Venter nr.2 om noen mnd, er sammen og gift :)

Endret av Pus med støvler
Skrevet

Vi var sammen i 9 år før jenta vår kom, nå er det 5 år siden, vi har giftet oss og nr to er på vei. Har vært sammen siden jeg var 15, og kjøpte oss hus sammen da jeg var 16. :-)

Skrevet

Ca 1 år, venter første i mars :)

Fortsatt sammen :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 10 mnd, dattera vår er nå 2,5 år. Har vært sammen i fire år nå, forlovet i 1,5 år og venter en til i mai :)

Skrevet

Med den første hadde min næværende eks og jeg vært sammen i 1 mnd da jeg uplanlagt ble gravid, og spontanaborterte i uke 4. Så ble jeg gravid igjen 3 mnd senere, og vi var sammen i 2,5 år etter det. Datteren min er i dag 4 år :)

Forholdet jeg er i nå, er litt mer seriøst. Vi ble sammen i februar/mars 2012, kjøpte hus og flyttet sammen i mai, jeg ble gravid første gang i oktober (men mistet i desember :-( ), og vi forsøker nå å bli gravide igjen :) Skal teste om en uke eller to :) Ting har gått fort, men vi er begge voksne og vet hva vi vil/ønsker, så da har vi ikke brydd oss om noe "tidsperspektiv" :)

Det viktigste er at en er trygge på hverandre :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 4,5 år og venter nr. 1 i oktober, da har vi vært sammen over 5 år ;)

Skrevet

Var sammen i 1,5 år å hadde flyttet sammen ble gravid på p-pullen enn måne etter på å fikk to barn med to års mellomrom kjærester i 8 år men er ikke sammen i dag. har truffet en ny som jeg venter min nr tre med vi hadde vert sammen i to år då vi valgte å prøve å heila forholde nå er annerledes enn sist så har virkeligt trunå på at dette komme te å vara :)

Skrevet

Vi ble sammen i juni 2004, var da 16år. Ble gravid i desember/januar 07.

Fikk ei jente i september 07, ble gravid igjen i desember 10, men mista i uke 5, gravid igjen i februar 11, fikk en gutt i november. Så ble jeg plutselig gravid igjen nå i desember/januar. Så har vert sammen noen år, og gått igjennom noen faser sammen. :) Nå eier vi hus, 7-seter og har faste jobber begge to. Skulle rgentlig gifte oss til høsten, men det får vente litt til! :)

Skrevet

9år da førstemann komm for 5 år siden, nr 2 komm to år etter. Er fortsatt sammen. Tenker på å skaffe nr 3 etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...