Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Det er muligens på tide å støvsuge når 1,5 åringen omtaler hybelkaninene på soverommet som "pus".. Enten det, eller så må vi få oss katt, sånn at hun lærer hvordan pus ser ut;) Anonym poster: 011b7650937a521a6ccae9f14a7421d8
Mø schæl! Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Fnis ! Selv gir jeg hybelkaninene mine navn (blir så mye koseligere da). Akkurat nå er det Tryggve (med to g-er) som titter fram fra under sofaen. I sted måtte jeg mate Sigrid litt, så da ble det litt pizzarester på henne under bordet. Vokser seg store og fete hos meg!
<3 2G <3 Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Siden gubben ikke liker kattebæsj i huset forer jeg opp hybelkaniner og elefanter
BareMas Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Fnis ! Selv gir jeg hybelkaninene mine navn (blir så mye koseligere da). Akkurat nå er det Tryggve (med to g-er) som titter fram fra under sofaen. I sted måtte jeg mate Sigrid litt, så da ble det litt pizzarester på henne under bordet. Vokser seg store og fete hos meg! Her finner jeg hverken tryggve'er eller sigrid'er da alle de primbefengte smulene skremmer de vekk, prøver å være på lag med hybelkaninene, men primsmulene er for mange og har dermed overtaket. Vurderer å flytte for å slippe unna.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Fnis ! Selv gir jeg hybelkaninene mine navn (blir så mye koseligere da). Akkurat nå er det Tryggve (med to g-er) som titter fram fra under sofaen. I sted måtte jeg mate Sigrid litt, så da ble det litt pizzarester på henne under bordet. Vokser seg store og fete hos meg! Her finner jeg hverken tryggve'er eller sigrid'er da alle de primbefengte smulene skremmer de vekk, prøver å være på lag med hybelkaninene, men primsmulene er for mange og har dermed overtaket. Vurderer å flytte for å slippe unna. Når du kan bygge snømenn med primsmulene, da kan du flytte... Anonym poster: 1bb012eb586968dac8ffc857f4c6f903
BareMas Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Fnis ! Selv gir jeg hybelkaninene mine navn (blir så mye koseligere da). Akkurat nå er det Tryggve (med to g-er) som titter fram fra under sofaen. I sted måtte jeg mate Sigrid litt, så da ble det litt pizzarester på henne under bordet. Vokser seg store og fete hos meg! Her finner jeg hverken tryggve'er eller sigrid'er da alle de primbefengte smulene skremmer de vekk, prøver å være på lag med hybelkaninene, men primsmulene er for mange og har dermed overtaket. Vurderer å flytte for å slippe unna. Når du kan bygge snømenn med primsmulene, da kan du flytte... Anonym poster: 1bb012eb586968dac8ffc857f4c6f903 Ikke lenge igjen nå!
trollemor86 Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Lillebror syns det er kjempe morsomt å prøve å fange de minste kaninene, å han har lært å åle seg takket være dem. Da får se bare bli en liten stund til da!
super_s Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 For noen år siden, fanget jeg flere hybelkaniner, hadde dem i bur hele vinteren og temmet dem før jeg slapp dem fri på våren. Nå orker jeg ikke det med tanke på at jeg har en aktiv 2 åring og har igjen 18 dager til termin, så nå løper det bare ville hybelkaniner rundt hjemme hos oss. Det er faktisk en og annen hybeldinosaur her og, men sjelden jeg ser dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå