Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Når ei dame vasker gulvet hver dag og støvsuger 5-6 ggr.pr. dag tenker jeg at det er smått med jobb og hobby. La vaskehjelpen ta det verste hver uke-annenhver uke og stress ned. Ta heller litt rødvin enn å vaske deg i hjel. Anonym poster: 1e08946d2cd268b8e8d381284a2d386e
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er vaskehjelpen her. Kunne aldri tatt til takke med å fått vasket gulvene hver 14. dag. Heller ikke følt meg jagd ut av huset eller sittet med beina på bordet mens en annen vasket. Det verste må forresten være at en som oftest må rydde før vaskehjelpen kommer.
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Men en kokk skulle jeg gjerne hatt. En som ikke lager oppvask aller helst.
eplekart11&snørose14 Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Vasker selv, blir gjerne en 'dugnad' sammen samboeren i løpet av helgen på bad, stue og sov. Kjøkken og spiseplass ca hver kveld men bare håndstøvsuger/kost&feiebrett samt våt tue på de verste flekkene. Skulle innimellom ønsket meg vaskehjelp, men som Elsker Livet sier - det er ryddingen som er jobben ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå