Gå til innhold

Hotell nær Karl Johan i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen fine hoteller sentralt? Vi skal ta toget,og er to voksne med to barn som gjerne vil shoppe litt og bo på et fint hotell til en grei pris ;)

Anonym poster: 8e46aada591481122c1133e6a2cf7b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere hotell i nærheten! Mye å velge mellom. Foretrekker Continental selv.

Anonym poster: 38ea341132fa15b54506933d2666c252

Skrevet

royal christiania. perfekt beliggenhet. fint hotell. me betalte 1400,- før to voksne to netter forrige helg.

Skrevet

Royal Christiana har rævva beliggenhet - rett i nærheten av Norges største dop og dealermiljø. Nei, trekk lenger oppover mot slottet så slipper dere og barna og vasse i sprøtespisser, horer, tiggere og dealere.

Anonym poster: 38ea341132fa15b54506933d2666c252

Skrevet

Har selv bodd mye på Rica Victoria rett nedenfor stortinget. Ser de har pussa opp der nå... Og så har de veldig bra frokost :)

Anonym poster: edd3a13fe1aee66a8d6a1c20acbfdcf8

Skrevet

Såg faktisk ingenting sånt me. Eg reagerte på at gatene "var rydda" (kanskje før kaldt). Og eg er én sånn som alltid må se på bakken når eg går pga redd før sprøyter

Men kanskje like greit med annen beliggenhet da. :)

Skrevet

Oj vi var nok litt raske med å bestille for vi falt veldig for royal christiana og sendte inn bestilling.. Vi skal bare sove der i 1 natt så vi overlver vel den "gale " verden utenfor...

Hi

Anonym poster: 8e46aada591481122c1133e6a2cf7b76

Skrevet

Me såg som sagt ingenting ekkelt. Ér jo kun et lyskryss unna oslo s og oslo city og der går jo alle normale folk i tilegg.

Skrevet

Royal Christiania ligger i et dårlig område, rommene er minimini, men ellers ok.

Grand Hotel har beste beliggenheten på KJ, men er dyrere.

Det finnes også flere Rica hoteller rett ved KJ

Bristol og Continental er også fint ift beliggenhet.

Anonym poster: 7b4f9cac23fe800d6a8229d6e3d65d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...