Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Er det så forb*** vanskelig?? Ødelegger hele tråden med å sitere alt som noensinne har vært skrevet her på dib!!
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Ja det er så forbanna vanskelig!!! Knoter noe innmari på ipaden! Men vet hvor irriterende det er så siterer etter maks 2 innlegg før jeg bare svarer uten sitering :-)
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Er det så forb*** vanskelig?? Ødelegger hele tråden med å sitere alt som noensinne har vært skrevet her på dib!! Det er vanskelig
celen Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Yes, sir!!
celen Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Yes, sir!! Siterer tilogmed i sitatet
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Det er vanskelig Altså, du lar det som står i den FØRSTE klamma stå igjen. Så fjerner du alt et som du vil ha vekk. Så lar du SISTE quote-klamma stå igjen. Prøv å sitere kun meg nå og ikke deg selv.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Det verste er de som siterer 50 stykker kun for å skrive noe like teit som "Er du helt kokko", da får jeg fnatt!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Det verste er de som siterer 50 stykker kun for å skrive noe like teit som "Er du helt kokko", da får jeg fnatt! Jeg ser absolutt hva du mener, og er ikke uenig, men jeg får heldigvis ikke skabb i underlivet av det
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ser absolutt hva du mener, og er ikke uenig, men jeg får heldigvis ikke skabb i underlivet av det Hehe, har irritert meg en stund og så rant begeret over
Elsker livet Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Syns det var vanskelig, kommer ikke til å klare det igjen, tror jeg. Eller jo forresten. Det går nok bra,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå