Gå til innhold

Inspirert av Andhøy-tråden...

Anbefalte innlegg

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Er det så forb*** vanskelig?? Ødelegger hele tråden med å sitere alt som noensinne har vært skrevet her på dib!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er så forbanna vanskelig!!! Knoter noe innmari på ipaden!

Men vet hvor irriterende det er så siterer etter maks 2 innlegg før jeg bare svarer uten sitering :-)

Skrevet

Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Er det så forb*** vanskelig?? Ødelegger hele tråden med å sitere alt som noensinne har vært skrevet her på dib!!

Det er vanskelig

Skrevet

Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Yes, sir!!

Skrevet

Kan dere for guds skyld lære dere å korte ned på sitater?!? Yes, sir!! Siterer tilogmed i sitatet :)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Det er vanskelig

Altså, du lar det som står i den FØRSTE klamma stå igjen. Så fjerner du alt et som du vil ha vekk. Så lar du SISTE quote-klamma stå igjen. Prøv å sitere kun meg nå og ikke deg selv.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Det verste er de som siterer 50 stykker kun for å skrive noe like teit som "Er du helt kokko", da får jeg fnatt!

Skrevet

Det verste er de som siterer 50 stykker kun for å skrive noe like teit som "Er du helt kokko", da får jeg fnatt!

Jeg ser absolutt hva du mener, og er ikke uenig, men jeg får heldigvis ikke skabb i underlivet av det :P

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg ser absolutt hva du mener, og er ikke uenig, men jeg får heldigvis ikke skabb i underlivet av det :P

Hehe, har irritert meg en stund og så rant begeret over :P

Skrevet

Skrevet

Syns det var vanskelig, kommer ikke til å klare det igjen, tror jeg. Eller jo forresten. Det går nok bra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...