Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Idioter, Celine ville blitt super!
Kortslutning Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! Synes hun hadde en fin stemme!!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! Synes hun hadde en fin stemme!! Jeg også, fikk frysninger, men neej da...
Catlady Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Synes hun var klart best hittil !!! Myyyye talent !! Skjønner faen ikke hva de driver med ......
Countess Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Var det hun med mørkt hår? Fikk i så fall frysninger..all over! Hun var kjempeflink
Heeii123 Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Vet hvem Celine er,og hun er sååååååååå flink. Synd!
Kortslutning Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! Synes hun hadde en fin stemme!! Jeg også, fikk frysninger, men neej da... Frysninger her også, pokker altså! Tror vi skulle ha vært dommere jeg:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Mye bedre stemme på mange av de enn visse i dommerpanelet! Anonym poster: eca1ce44ae32f2d35c6507fee6794d35
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut...
Gjest Skofantomet Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Hun var kjempe flink, men desverre ikke helt moden enda
Gjest Skofantomet Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut... Å så sint
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 #13 Skrevet 1. februar 2013 ho var ikke flink synes jeg,så er enig
Kathrine. Skrevet 1. februar 2013 #14 Skrevet 1. februar 2013 Kanskje ho kjem tilbake som wild card .
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #15 Skrevet 1. februar 2013 Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut... Å så sint Litt revet med. Tømte akkurat vinglasset
Magia Skrevet 1. februar 2013 #16 Skrevet 1. februar 2013 Hu var flink, og hadde unik stemme, og kan etter min mening bli en riktig god artist med masse øving. Syns dessverre de hadde rett om at hun ikke var klar. Ikke dermed sagt at hun ikke er flink!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #17 Skrevet 1. februar 2013 Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. februar 2013 #18 Skrevet 1. februar 2013 Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6 Jaja, var nok derfor Kurt vant World Idol i sin tid
☆☆☆ Skrevet 1. februar 2013 #19 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Synes det var fint, men på ingen måte unikt. Har ikkje sett noko idol i år (eller dei fire siste sesongane) før i kveld, og har inga formeining om nivået i konkurransen. Men eg tenker ein bør vise meir enn dette for å gå vidare. Men ei søt jente som syng fint, heilt klart Endret 1. februar 2013 av ★
Gjest Skofantomet Skrevet 1. februar 2013 #20 Skrevet 1. februar 2013 Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut... Å så sint Litt revet med. Tømte akkurat vinglasset Ro dæ ned glansvask
Magia Skrevet 1. februar 2013 #21 Skrevet 1. februar 2013 Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6 Det er ikke akkurat om å gjøre å ha kraftigst stemme. Less is more. Amerikanske versjonen er jo grusom. Bare om å gjøre å kjøre på med kraft. Drit i personlighet, integritet, formidling osv, så lenge man kan gaule uten mikrofon så de bakerste i salen får bakoversveis!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #22 Skrevet 1. februar 2013 Hun var kanskje flink ja, men herre for en skingrende stemme, ubehagelig å høre på til tider. Hun var virkelig ikke dritflink. Men jeg tviler ikke på at hun er det om fem år, om hun fortsetter å synge og får hjelp til å dempe ned den verste skingringen. Det går virkelig ikke an å si at dommerne er elendige fordi de mener noe annet enn dere. Jeg syns dette dommerpanelet helt klart er og har vært det beste til nå, de er faktisk menneskelige og følger ikke nødvendigvis "malen på en superstjerne" når de velger ut hvem som skal gå videre. I tillegg hører de faktisk på hverandre om de er uenige, og lar flere synge om igjen hvis det er sterk uenighet etc. Anonym poster: 0825d5085557a86676a88e54c0f8be48
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #23 Skrevet 1. februar 2013 Jeg fikk også frysninger, og syntes helt klart at hun var kjempeflink!! Der syntes jeg de bomma, gitt.. Burde byttet med hun før.. Anonym poster: 7726b3edb94c938a945ca97635835270
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #24 Skrevet 1. februar 2013 Jeg synes også at hun var flink. Tone bryr jeg meg ikke veldig om . Men når akkurat hun sier noe negativt om stemmentildenne dama så kjente jeg en smule irritasjon. Anonym poster: ae49b74a8bb75368d9962b1a9372567c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå