Gå til innhold

Wtf? Nei?? Ho var jo dritflink!!


Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Idioter, Celine ville blitt super! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! :( Synes hun hadde en fin stemme!!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! :( Synes hun hadde en fin stemme!!

 

Jeg også, fikk frysninger, men neej da...

Skrevet

Synes hun var klart best hittil !!! Myyyye talent !!

Skjønner faen ikke hva de driver med ......

Skrevet

Var det hun med mørkt hår? Fikk i så fall frysninger..all over! Hun var kjempeflink :)

Skrevet

Vet hvem Celine er,og hun er sååååååååå flink. Synd!

Skrevet

Jeg ble helt rørt av henne jeg!!! :( Synes hun hadde en fin stemme!!

 

Jeg også, fikk frysninger, men neej da...

 

Frysninger her også, pokker altså! Tror vi skulle ha vært dommere jeg:)

Skrevet

Mye bedre stemme på mange av de enn visse i dommerpanelet!

 

Anonym poster: eca1ce44ae32f2d35c6507fee6794d35

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut...

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hun var kjempe flink, men desverre ikke helt moden enda :(

Gjest Skofantomet
Skrevet

Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut...

 

Å så sint :D

Skrevet

ho var ikke flink synes jeg,så er enig

Skrevet

Kanskje ho kjem tilbake som wild card . :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut...

 

Å så sint :D

 

Litt revet med. Tømte akkurat vinglasset :P

Skrevet

Hu var flink, og hadde unik stemme, og kan etter min mening bli en riktig god artist med masse øving. Syns dessverre de hadde rett om at hun ikke var klar. Ikke dermed sagt at hun ikke er flink!

Skrevet

Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l

 

Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit

 

Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l

 

Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit

 

Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6

 

Jaja, var nok derfor Kurt vant World Idol i sin tid ;)

Skrevet (endret)

Synes det var fint, men på ingen måte unikt.

 

Har ikkje sett noko idol i år (eller dei fire siste sesongane) før i kveld, og har inga formeining om nivået i konkurransen. Men eg tenker ein bør vise meir enn dette for å gå vidare.

 

Men ei søt jente som syng fint, heilt klart :)

Endret av ★
Gjest Skofantomet
Skrevet

Men det er jo helt latterlig, ble faktisk sur jeg! Greit nok at hun trenger utvilke seg og blatida, men fatter ikke at de ikke så potensialet... Og megga fra Sogndal... For ei teit kjerring, jo mer hun åpner kjeften jo mer skulle jeg ønske den var limt igjen... Skulle vært "Tause Tone", hun kunne jo bare sitte og gjøre det hun kunne best, se bra ut...

 

Å så sint :D

 

Litt revet med. Tømte akkurat vinglasset :P

 

Ro dæ ned glansvask :P

Skrevet

Syns ingen av de som er i nærheten av å ha en unik kraftig stemme. Ingen blir poppis etter idol likevel. Passer typisk på kirkekonserter o.l

 

Switcher vi over på american idol, ja da snakker vi sangstemme. Norsk idol er bullshit

 

Anonym poster: 4182b7df4c6485cf9519f34212c59bb6

 

Det er ikke akkurat om å gjøre å ha kraftigst stemme. Less is more.

 

Amerikanske versjonen er jo grusom. Bare om å gjøre å kjøre på med kraft. Drit i personlighet, integritet, formidling osv, så lenge man kan gaule uten mikrofon så de bakerste i salen får bakoversveis!

Skrevet

Hun var kanskje flink ja, men herre for en skingrende stemme, ubehagelig å høre på til tider.

 

Hun var virkelig ikke dritflink. Men jeg tviler ikke på at hun er det om fem år, om hun fortsetter å synge og får hjelp til å dempe ned den verste skingringen.

 

Det går virkelig ikke an å si at dommerne er elendige fordi de mener noe annet enn dere. Jeg syns dette dommerpanelet helt klart er og har vært det beste til nå, de er faktisk menneskelige og følger ikke nødvendigvis "malen på en superstjerne" når de velger ut hvem som skal gå videre. I tillegg hører de faktisk på hverandre om de er uenige, og lar flere synge om igjen hvis det er sterk uenighet etc.

 

Anonym poster: 0825d5085557a86676a88e54c0f8be48

Skrevet

Jeg fikk også frysninger, og syntes helt klart at hun var kjempeflink!! Der syntes jeg de bomma, gitt.. Burde byttet med hun før..

 

Anonym poster: 7726b3edb94c938a945ca97635835270

Skrevet

Jeg synes også at hun var flink. Tone bryr jeg meg ikke veldig om . Men når akkurat hun sier noe negativt om stemmentildenne dama så kjente jeg en smule irritasjon.

 

Anonym poster: ae49b74a8bb75368d9962b1a9372567c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...