Gå til innhold

syk 4 åring.. temp 38, 9 2t etter paracet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ikke morro å legge ungen når det er sånn.. Synes dere jeg skal se til henne ofte? Kjenner det er ubehagelig å tenke på at feberen er såppas høy etter paracet, undrer på hvor høy den ville vært uten..

Formen har vært ok mesteparten av dagen. Men klagde på vondt i hodet og bena i ettermiddag, såppas ubehagelig at hun gråt. Og var slapp.. Annet symptom er litt stygg hoste.

Tips eller beroligende ord noen?:

Anonym poster: 122aff8b566ebdeeb923e50796bbea9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legevakten

Anonym poster: d980aef13ec05d50180c10a6e3b60a88

Skrevet

Slik har det vært med mine også etter paracet. Det har jeg løst med å gi Ibux istedet.

Skrevet

Sannsynligvis en helt vanlig influensa, og 38,9 i feber er ikke faretruende høyt. Så hadde slappet heeeelt av om jeg var deg :-)

Anonym poster: ed776ee37ef475110909d7a730a7d327

Skrevet

tror jeg ville fulgt godt med, og kanskje målt en gang i timen, hvertfall frem til du legger deg. De små får jo ofte høyere feber enn oss voksne, men det er jo litt skummelt hvis den stiger på tross av Paracet. Husker ikke doseringen på de små, men kanskje du kan gi en til hvis den stiger? Les på pakken først altså.

Skrevet

Hvor høy var feberen da? Den skal gå ned en grad har vi fått beskjed om.

Her har fireåringen over førti uten febernedsettende og over 39 med og det er ingen fare sier legen.

Skrevet

takk for svar!: hadde temp på 39,7 kl.17, og 38,9 kl.19.30.

Hun ble syk i går, våknet med feber da, men var feberfri i dag frem til kl.14.

Tror jeg skal prøve å gi flytende ibux ikveld, når paraceten har gått ut..

Anonym poster: 122aff8b566ebdeeb923e50796bbea9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...