LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 - Går snorking under det, tro? Jeg mener, seriøst, det er rett før jeg kverker mannen når jeg ligger der kl 4 om natten og har hørt på det jævla sagbruket i timesvis. Har aldri hørt maken, og nå snorker han både på inn- og utpust, også når han ligger på siden. Og dytter jeg i ham, så legger han seg over på ryggen- gjerne med snyteskaftet mot meg, sånn for sikkerhets skyld- og snorker enda høyere. Ja, på ryggen høres han jo ut som om han skal forgå, lager poffelyder med munnen, prater i søvne og gud vet. Han har lagt seg på rommet til jentungen innimellom, men snorkingen er jo så høy at jeg uansett hører det gjennom vegg og dører. Det er jo til å bli gal av, når man sliter med søvnen fra før. Så da lurer jeg på, kan man bli frikjent som sinnsyk og utilregnelig i gjerningsøyeblikket, alternativt få strafferabatt pga formildende omstendigheter?
Snuppelupp1988 Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Haha... Kan vi slå oss sammen så blir det kanskje mildrer straff? Min er akkurat som din. Har gått til det skrittet at jeg faktisk dytter han ut av senga flere ganger få få kontakt. Litt slemt Men det går i snorkeplaster (funker innemellom) og ørepropper til meg på det ene øret så jeg hører ungen også
Gjest Ziva Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 All sympati til deg, ingenting er verre enn å ligge å høre på snorking. Tupp han ut av senga. Jeg har prøvd det meste med gubben når det gjelder snorking. Man kan faktisk bli morder av mindre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Hehe, ja, vi får slå oss sammen i en "knert-snorkerne-bande". Her hjelper det lite å denge mannen også, han ligegr innerst, og våkner aldri uansett. Taket kunne ramla i hodet på ham uten at han merka det. Er jeg "heldig" snur han såvidt på hodet om jeg dytter i ham. Ørepropper må jeg vente med, får snart en liten tass her som jeg må kunne høre, men jeg kommer nok til å prakke på ham snorkeplaster snart, ja- hvir jeg ikke kveler ham med puta først, da..
Gjest sug lut Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Jeg kjenner at jeg er veldig splitta, siden jeg mener at svaret egentlig er et rungende JA, men samtidig påstår mine barn at det høres ut som noen har dødd i nesa mi om natta. Ergo: JA dersom det gjelder menn. NEI dersom det gjelder meg.
Iiiiik Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er enig sug lut. Dessuten har jeg det dilemmaet at mannen lot seg snorkeoperere for noen år siden og mener at det er på tide at jeg gjør det samme. Det er vanskelig å nekte...
Gjest sug lut Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 Iiik, jeg synes det må være en menneskerett å nekte, siden det er så mye annet shite med å være kvinne. Snorking bør anses som vår rettmessige hevn.
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Google "snorkedrapet".. Ooops. Åtte og et halvt år, faktisk.
☆☆☆ Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Google "snorkedrapet".. Ooops. Åtte og et halvt år, faktisk. Men no var det faktisk snorkaren som drepte kona. Vil tru det hadde blitt mildare straff andre vegen..
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Google "snorkedrapet".. Ooops. Åtte og et halvt år, faktisk. Men no var det faktisk snorkaren som drepte kona. Vil tru det hadde blitt mildare straff andre vegen.. Ja, det var derfor jeg sa ooops. Plutselig en faktor å regne med om man planlegger mord på snorkeren.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Enig med Sug Lut her siden noen måtte kapitulere i natt og det ble påstått at det var fordi jeg snorka. Tsk Tsk... Kan umulig ha vært så ille som grunnen til at jeg må sove med ørepropper hver natt ihvertfall... Til mitt forsvar er snyteskaftet angrepet av heftige basiller som gjør det tett oppi der, på tross av nesesprayen jeg har tatt de siste kveldene! JA til, men NEI til altså...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2013 Her nytter ikke ørepropper en gang. Da sover jeg på ank i redsel for å ikke høre ungen Meeen det som funker (annet enn å ta livet av mannen eller hive ham ut), er å la ungen sove mellom oss. I helgene får hun nemlig lov til det innimellom, og så også i natt. Da er det ikke like stor plass for gubben til å breie seg over på ryggen hele tiden, og han har heller ikke snyteskaftet rett i øret mitt. Og ungen, hun sover like tungt som faren, så hun merker jo ikke noe til snorkingen. Og så slipper jeg ligge og høre etter om hun våkner. Så som sagt, i helgene, når jeg uansett ikke får sove på dagtid heller, så lurer jeg ungen inn i senga vår.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #14 Skrevet 3. februar 2013 Som straff for snorking får mannen ta nettene!!! Hehe, er ikke så ille for han vekker meg så vi deler det, men han har full forståelse for at jeg må sove med propper altså. Tror det er mange varianter på soverutiner blant familier ute å går der gitt...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2013 Heh, her sover mannen sinnsykt tungt, og jeg veldig lett- sånn i utgangspunktet. Så jeg våkner jo alltid uansett, og hadde vært våken gjennom "styret" uansett. Jentungen våkner heller ikke alltid, og da kun en gang for å tisse- og som høygravid må jo jeg tisse uansett også. Så det er helt greit. Men jeg sender ham inn på rommet hennes om hun vil ha selskap for å sovne igjen, for jeg greier ikke ligge i senga hennes i min tilstand. Men som sagt, har funnet ut at jeg faktisk sover best med både ungen og mannen ved siden av, og bikkja nedenfor senga.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #16 Skrevet 3. februar 2013 Sånn sett vil jeg si du er heldig for jeg klarer ikke å sove så mye som ett minutt hvis jeg har en annens kroppsdel inntil meg. Sær sånn! Misunner deg ikke den siste tiden nå. Jeg bygde meg min egen sovekrok i senga med ekstra puter og dyner på alle bauger og kanter. Noen støttet opp og noen dytta ned. Måtte liksom løfte med meg magen på slutten for å snu meg. Godt å bli ferdig ja!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #17 Skrevet 3. februar 2013 Uffja, jeg gleder meg til det er overstått. Spør du meg, er et svangerskap bare en transportetappe, et nødvendig onde man må gjennom for å oppnå den ultimate premien. Som sagt, jeg føder heller flere ganger etter hverandre enn å gå sånn som jeg har det nå over tid (forutsatt at jeg får fødsler som den jeg hadde sist, da, hehe.. ). Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen da, 16 dager- så han kan i prinsippet komme imorgen, om så var.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. februar 2013 #18 Skrevet 3. februar 2013 Uhui! Det går unna og så kan man le inni seg av alle som sier noe sånt som at du må slappe av og nyte den siste tiden nå. Samle krefter! Hah... Særlig!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #19 Skrevet 3. februar 2013 Uhui! Det går unna og så kan man le inni seg av alle som sier noe sånt som at du må slappe av og nyte den siste tiden nå. Samle krefter! Hah... Særlig! Haha, ja det sto jo på profilen min her inne også sist uke- "samle krefter", "sov når du kan" og "få nok hvile". Joda, hadde man bare greid det, så... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå