Gå til innhold

Hva er akseptabel prsi for brukte bareneklær ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var et innlegg her for noen dager siden der hi syns at det var dyrt med 750 kr for 33 klesplagg, det var bare klær fra hm, ellos, cubus osv altså bare billige kjedemerkeklær. Flere påpekte at dette ikke var noen ille pris siden det bare var 22 kr plagget.

Men etter at jeg selv var ute og handlet til lillejenta i magen så syns jeg faktisk at brukte kjedemerke klær til 22 kr plagget faktisk er ganske dyrt.

I dag fikk jeg : 2 bodyer, 1 sparkebukse, sokker og 1 lue for 100 kr.. Dette var på hm.

På cubus fikk jeg 3 pysjer for 75 kr

3 sparkebukser for 60 kr

På obs kjøpte jeg sparkedress, sokker, luer, stømpebukser, sett med jakke og bukse. Det kom på rett over 200 kr og da var sokkene av ull..

Altså gå på salg og kjøp klær da får du nye klær billigere enn og kjøpe det brukt...

Anonym poster: da58320226f5c6bbb6585193b0ead49e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på om det er mer eksklusive klær eller mer ordinære klær. I tillegg kommer prisen an på etterspørselen. Ser at f.eks reimatecdresser eller miniature anorakker gjerne selges for over halv pris.

Skrevet

Billig klær gir jeg som regel bort gratis, så det var voldsomt dyrt!

Anonym poster: 9712b332628600e49def92f3b7d80d70

Skrevet

Brukte klær kan man gi bort. Skal man ta betalt, så må de være så billige at det nesten ikke er vits.

Akseptabel pris for de nevnte klærne er for meg 300kr.

Anonym poster: f738d2f79d6911c64d1c13f320a0e9ef

Skrevet

Det løner seg ikke og kjøpe brukte klær for det er så himmla mye salg her i dette landet. Det er ikke bare nå rett etter jul det er salg, men også resten av året. Og betale 22 kr pr plagg for brukte hm klær er neten og bli ranet :)

Mange nettbutiker har også massevis av salg. Ikke vits og kjøpe brukte klær med mindre det er skikklige dyre merke klær..

Anonym poster: da58320226f5c6bbb6585193b0ead49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...