Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Skal flytte til mannens hjemsted for å få noe større og vi har søkt jobb.. Det er litt skummelt da vi trives i byen i leiligheten vår, men har ikke råd til noe større her og savner barnevakt hjelp innimellom også.. Off det er mange følelser! Anonym poster: 1194115671804f69bf6c7bf439f7fcf6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Har dere fått det skriftlig at de vil være barnevakt? Her sa svigers at de ville vi skulle flytte nærmere de og det var ikke måte på hvor mye de skulle stille opp. Gjorde de det? Nei. Det blir kanskje barnevakt 5 netter i året og de ser vel ungene hver 3 mnd. Om de kommer hit blir de bare 2-3 timer og ellers er det stort sett vi som må komme til de. Hadde jeg vist dette hadde jeg ikke flyttet. Anonym poster: 3ae90d4ccf4751376686a1ed1e82323f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Jeg var en ekte hovedstadsjente - trodde aldri jeg kunne trives på et mindre sted. Men vet du hva, det har gått over all forventning!! Nå har jeg bodd i 6 år en knapp time fra byen. Nå når jeg er i Oslo kjenner jeg at jeg blir stresset at å ikke finne parkering, stå i lange køer, trengselen av mennesker osv. Og der jeg er nå elsker jeg å kunne gå noen minutter så er jeg på stranden - eller i skogen. Det er passe med mennesker, jeg får alltid plass. På butikken kjenner jeg ikke alle, men mange smiler til meg og kjenner meg igjen. Gratulerer når et nytt barn er født. Jeg er blitt mindre anonym enn jeg var i storbyen, men likevel privat nok til at jeg ikke føler meg overvåket. Det er klart en del ting er annerledes. Jeg savner å bare gå ut og ta en kaffe og alltid se mennesker. Jeg savner utvalget av forskjellige butikker. Jeg savner noen ganger "larmen" av by. Men heldigvis er jeg såpass nærme at jeg kan suge inn litt storby når jeg trenger det - og jeg har lært meg å leve litt saktere. Alt i alt er jeg utrolig glad og takknmelig over stedet jeg bor. Jeg er glad for at alle ungene lever i et område der de blir sett på godt og vondt. Der det er rom og plass til å utfolde seg - og selv om jeg fortsatt elsker Oslo, kan jeg si at jeg kommer fra Oslo nå - jeg er ikke en Oslo-jente og bare det. Om du bærer gode følelser i deg, blir de med dit du drar. Lykk til! Lykke til! Anonym poster: f7db9f0d2a61ebeeb573fab8a3698f2f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Ja barnevakt er garantert men synes det er verre å flytte fra en jobb jeg er veldig glad i osv. Samtidig har snart alle venner flyttet og de beste Vennene er på bygden. Gruer meg på en måte å starte på nytt igjen i arbeidslivet Anonym poster: 86b91e7c69ae0a89bd0077916002a6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå