Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Har fått ny sjef, og han er totalt ubrukelig. Han er ikke tilgjengelig det meste av dagen, svarer ikke på mail og ringer ikke tilbake om man prøver å få kontakt. Ikke delegerer han oppgaver, og ikke gir han tilbakemelding. Han driter faktisk i å se om jeg gjør noe i det hele tatt. Helt ærlig så kunne jeg sikkert latt være å jobbe ett par uker før han etterlyste meg. Og jeg sitter samtidig å hever en lønn på 500' i året. Hva han får må gudene vite, men sikkert det dobbelte. Han er veldig opptatt av å "pleie kontakter" og har møter i hytt og gæver. Jeg jobber jo med det jeg har og det jeg vet skal gjøres, nå gjør jeg også ting jeg vet at han egentlig skal gjøre. Jeg har ingen andre overordnede, så er egentlig helt fu*ked. Sing halleluja! Anonym poster: 87a6752d14f7922b0f28f520b4b94c5e
aanonym Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Da er du vel kanskje en betrodd medarbeider som han stoler på? At du gjør jobben din og vel så det uten at han trenger å henge over skulderen din? Jeg jobber også veldig selvstendig, trenger ingen sjef til å kontrollere jobben min. Jeg vet hva jeg gjør og ser hva som trengs å gjøres. Sjefen min jobber også mye utadrettet. Endret 1. februar 2013 av aanonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå