Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Nå har sønnen vår vært sykemeldt i 4 uker... Jeg bor i et land der man har 3 sykt barn dage hver... så du kan jo tro at vi er over grensen i forhold til alt!! Nå er jeg i tillegg syk selv... så arbeidsgiver er selvfølgelig overlykkelig... herre gud dette må bare være ferdig snart! Kan noen synes litt synd på meg... ;-) Anonym poster: 852959a875142c1b820ff4919e621668
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Kjedelig å være syk, men i forhold til jobben er det sånt du må regne med når du velger å bosette deg i et land med slike regler. Er du norsk er det jo et valg du har tatt. Anonym poster: 6ad9df2c02c2f0e5c10f0fd77c282e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå