Gå til innhold

Sykdom og jobb!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har sønnen vår vært sykemeldt i 4 uker... Jeg bor i et land der man har 3 sykt barn dage hver... så du kan jo tro at vi er over grensen i forhold til alt!!

 

Nå er jeg i tillegg syk selv... så arbeidsgiver er selvfølgelig overlykkelig... herre gud dette må bare være ferdig snart!

 

Kan noen synes litt synd på meg... ;-)

 

Anonym poster: 852959a875142c1b820ff4919e621668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig å være syk, men i forhold til jobben er det sånt du må regne med når du velger å bosette deg i et land med slike regler. Er du norsk er det jo et valg du har tatt.

 

Anonym poster: 6ad9df2c02c2f0e5c10f0fd77c282e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...