Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg lurer på om dere faktisk har noe system når det kommer til å ikke jukse på eksamen. Mange må jo levere heldagsprøver og eksamener via it's learning, fronter og andre program dere bruker på nett for å gi informasjon til elevene. Har dere tenkt på at mail er åpen, selv om alle internettsidene er stengt? Jeg personlig pleide å "jukse", og det vet jeg mange andre også gjorde. Vi sendte mail til hverandre via it'slearning, og det virker jo ikke som at noen klarer å oppdage det? Nå er jeg ferdig med vgs, så da kan jeg sladre om dette Men egentlig tenker jeg også litt generelt. Man kan jo ikke ha kontroll på alt, men det er utrolig hvor mye man kan lagre på egen mail på fronter og it'slearning. Hendte at vi måtte bruke skole pc-er for at det ikke skulle være noe liggende på vår egen maskin, siden det var begrenset til hva vi kunne ha med. Men tenk på alle dokumentene man kan sende til seg selv inne på disse sidene, som vil være lagret lenge... Bare sier dette, så dere kan være litt obs'e på hva som skjer og at det er fullt mulig å ha kommunikasjon med en hel klasse om man bare vil Utspekulert er man uten tvil, og det blir bare verre og verre å forhindre at slikt skjer. Anonym poster: 48edfee5ac8b7aad2b846c5a87b17eb0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Epost er også stengt under våre eksamener/tentamener. Og egen lagring er helt ok, det kan du bruke under de fleste eksamener/tentamener. Det er ikke juks:) Anonym poster: e5b8c86dbf7924d228e31199dc8bd3eb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Epost er også stengt under våre eksamener/tentamener. Og egen lagring er helt ok, det kan du bruke under de fleste eksamener/tentamener. Det er ikke juks:) Anonym poster: e5b8c86dbf7924d228e31199dc8bd3eb Kanskje det er forskjellig fra skole til skole da Vet at det er lov å ha lagret egne ting om man har egen pc, men har skjedd at vi ikke har fått bruke noen hjelpemidler, og derfor måtte bruke skolepc'er. Men da vet jeg det Anonym poster: 48edfee5ac8b7aad2b846c5a87b17eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå