Gå til innhold

Hvilket forhold har du med svigersøsteren din? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)?

Anonym poster: 41d1fc0fe5b370421abb8fe3cc44948e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinne mener du?

Anonym poster: 08c010ca7db5039788f66d5434703777

Skrevet

Veldig godt :) liker ho veldig godt :) ho er 16 til sommeren

Skrevet

Har tre svigerinner jeg og har et helt greit forhold til dem alle.

Ingen av dem er "bestevenner" men en del av storfamilien som jeg godt kan tilbringe tid med, snakker greit med, kan ringe om det er noe osv.

Anonym poster: 347bc582c681a10883186dab120db6eb

Skrevet

Dritt forhold. Møkkakjerring er hun

Skrevet

Har ingen dessverre...

Anonym poster: 4cde57f2d281bc29abf509d56e9f0abc

Skrevet

ble litt usikker nå,det er ho som er søsteren til samboeren min,ikke samboeren til broren min? Har i alle fall bare godt og si om begge :)

Skrevet

Ikke en person jeg omgås mer enn noen timer i året.

Anonym poster: 02bd2e7b45deec9adaee59a7d85ab672

Skrevet

Min manns søster liker jeg ikke. Min brors kjæreste derimot liker jeg veldig godt.

Anonym poster: 99bfdddd50cd775ed7ab11edc598487f

Skrevet

Dritt forhold. Møkkakjerring er hun

Har et ikke-eksisterende forhold til min "svigerinne" av en møkkakjerring. Hun snylter på alt og alle (familiemedlemmer, staten), lyver om alt hele tiden og ønsker sin egen mor død.

Så det beste er å holde seg unna.

Anonym poster: 988155b2331ca96e9ee21d25e904ff47

Skrevet

Hun ene liker jeg veldig godt,og er verdens herligste. Mens hun andre kræsjer litt i forhold til min personlighet. Hun er veldig humørsyk og jeg synes det er slitsomt å være sammen med henne for lenge.

Skrevet

Helt greit. Er nok alt for stor aldersforskjell mellom oss.

Anonym poster: 7d11a6d291da9c24bb6d58cfe995a641

Skrevet

Den ene er jeg veldig god venninne med og den andre kjenner jeg ikke like godt. Begge to er herlige damer :-)

Skrevet

Har et veldig godt forhold til svigers. Svigerinnen min kjenner jeg egentlig ikke så godt. Pleier bare å møtes når familien samles på samboers side. Mistenker at hun skrev noe her inne som jeg ikke likte noe særlig, men lar det ikke ødelegge inntrykket av henne, er jo ikke sikkert det var henne heller ;) Selv om det er veldig sannsynlig, alt stemte på en prikk og hun ble nylig gravid :)

Anonym poster: 4ea0a009915600a6fb006fd7bee61f75

Skrevet

Helt greit, ser henne ikke så ofte så kjenner henne ikke så godt

Skrevet

En regner jeg for å være en nær venninne. Den andre tåler jeg å være i nærheten av (skjønner aldri hva hun reagerer på og ikke - og reaksjoner er det på det utroligste.

Anonym poster: e216880acb194136107507c786623840

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis dere har dårlig forhold til svigerinnen deres, så prøv å slapp litt av. Man trenger ikke omgås dem til daglig, men noen timer et mindre antall dager i året må man bare tåle, hvis ikke er det noe galt med en selv. Det er nesten aldri noen menn som klager over svogeren sin. Ikke gjør forholdene i slekta vanskeligere enn nødvendig.

Skrevet (endret)

Hun er grei, men vi er vedlig ulike med forskjellige syn og meninger om alt. Så vi veier våres ord når vi er sammen og hun er 13 år eldre enn meg så blir store forskjeller. Treffes på middag en dag i uka hos mine svigerforeldre og er på besøk en gang her i uka. Hun har et veldig godt forhold til sin bror (samboer) så de prates nesten daglig.

Endret av Snuppelupp1988
Skrevet

Hun ene er verdens søteste og mest omsorgsfulle dama jeg vet. Mens hun andre er ett lite pmenstruelt monster på heltid, snakker bare dritt om alt og alle og klarer ikke føre en samtale med humor eller ironi.

Skrevet

Hvis dere har dårlig forhold til svigerinnen deres, så prøv å slapp litt av. Man trenger ikke omgås dem til daglig, men noen timer et mindre antall dager i året må man bare tåle, hvis ikke er det noe galt med en selv. Det er nesten aldri noen menn som klager over svogeren sin. Ikke gjør forholdene i slekta vanskeligere enn nødvendig.

Slapp av selv du.

Om du ønsker å sitte et par timer med en som snylter på staten, svigerforeldrene sine, sin egen kjæreste, som liker å slå hjel dyr (og gjerne snakker om det med alle og enhver), som snakker om hvor mye hun ønsker sin egen mor død så hun kan arve julepynten hennes som er så fin, hvor dritt søsteren hennes er, at hun er verdensmester i alt og at død og fordervelse er noe av det beste som finnes, så vær så god.

Men takk og lov for at vi, voksne mennesker, absolutt har rett til å velge HVEM vi vil omgås med og om vi i det hele tatt vil omgås noen som helst.

Anonym poster: 988155b2331ca96e9ee21d25e904ff47

Skrevet

Hadde en periode hvor jeg og svigerinnen min og samboeren min måtte bo sammen. Hun var så ustabil at hun begynte å kaste bøker, bestikk, glassting og annet etter meg fordi jeg tydeligvis bestemte alt samboeren min gjorde. Vi har ikke noe bedre forhold nå. Blir fort sliten av å være med henne, prøver å være best og skryter over at hun er 21 år ukysset og uåpnet, og må hele tiden fortelle meg og samboeren min hva slags feil vi gjorde ved å beholde barnet vårt.

Skrevet

Helt greit, hun bor godt over 50milfra oss så vi ses ikke så ofte.

Skrevet

Min svigerinne er bare tragisk.. Kommer inn i familien for ca 3 år siden og tror hun er svigermors drøm-disker opp når de kommer, smiler falskt og jatter med alt de sier, har en simpel jobb men tror hun er dronningen av alle i kretsen da hennes mann har godt betalt jobb og "finere" liv enn hun er vant til, endret seg på alt etter hun ble sammen med han for å prøve å virke bedre enn hun egentlig er, har flere barn med ulike fedre fra før, tar over i familieselskaper, holder sin mann borte fra sine søsken...

Kunne skrevet i det uendelige men hun er ikke verdt det :/

Anonym poster: 962ba4730a3e220bdd3e7230d994b662

Skrevet

Vi er ekstremt forskjellige, men hver gang vi er sammen så ler vi så vi griner hver gang.

Hadde ikke orket å være sammen med henne noe oftere, men elsker de gangene vi er det.

Stoler 100 % på henne og hvis noe skulle skje med oss så er det ikke tvil i min sjel at hun hadde passet godt på barna våre. Det har vi spurt henne om og hun har sagt at det er en selvfølge hvis vi blir borte.

Såe, jeg kunne vel sånn sett ikke vært mer fornøyd :)

Anonym poster: e8c8705c49cec19d7eb181578f1b28bc

Skrevet

Den ene har jeg et ganske bra forhold til, ser hverandre ikke så ofte. Den andre- tja vi kan vel si at med årene har vi lært å overse hverandres feil...Fullstendig kræsj i personlighet og kultur(hun er ikke norsk).

Anonym poster: f96211b45e18334894e836387ff125f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...