Blomstogbier Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg spiste margarin som var 14 dager over dato. Smakte sterkt og ekkelt, derfor sjekka jeg pakka. Er det farlig? Ringte legen, men ville høre her og. Dama sa jeg skulle være obs på magesmerter og oppkast. Tenker på listeria, er det det i plantemargarin som er gammel? Dritredd og lei meg nå.
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Uff så ekkelt,bare følg med og dra til legen,hvis du blir syk, ikke morsomt
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Margarin blir ikke dårlig, det er jo plast. Anonym poster: b761f269bee4a2b7df70e0e84626b87b
hol(L)y COW Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Går ut ifra at du er gravid siden du er "dritredd"......? Du virker litt hysterisk Pust og ro deg ned, det går med 99,9% sikkerhet fint. Spist er spist!
Blomstogbier Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2013 Margarin blir ikke dårlig, det er jo plast. Anonym poster: b761f269bee4a2b7df70e0e84626b87b Sikker? Den smakte sterkt da, så litt dårlig må den ha vært..
Blomstogbier Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2013 Går ut ifra at du er gravid siden du er "dritredd"......? Du virker litt hysterisk Pust og ro deg ned, det går med 99,9% sikkerhet fint. Spist er spist! Takk
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Slapp av, det er ikke farlig!! Har gjort det selv flere ganger. Anonym poster: 1da9f7048d3af79d32adcb988832236e
Blomstogbier Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2013 Ok Men nå blir jeg sånn paranoid. Kjenner meg kvalm osv. Men jeg er dritforkjøla, ikke lett å vite forskjell. + at jeg sliter med halsbrann. Men skal prøve å slappe av, ikke så mye å gjøre nå uansett..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Margarin blir ikke dårlig, det er jo plast. Anonym poster: b761f269bee4a2b7df70e0e84626b87b Margarin er ikke plast, det er bare en vandrehistorie. Harsk margarin smaker vondt, men er ikke farlig. Regner med at du ikke spiste noen mengder? Anonym poster: b967c8c8961c26171088fe8331429cec
Blomstogbier Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2013 Nei. Men har spist av smøret tidligere uten å vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå