Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 På meg selv. at jeg ser ut sånn som jeg gjør. Trener og spiser sunt. normalt også. men ser helt jævlig ut. Er så sint for det at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre lengre. Jeg vil jo ikke være det. Men føler kroppen fortjener en rikelig gjennomgang med bank. Anonym poster: 5924e38b24b0c4caa6087e0e64948bce
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Normalvekt skulle det stå. Anonym poster: 5924e38b24b0c4caa6087e0e64948bce
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Trener du styrke? Hvis ikke er det bare å sette i gang å pumpe jern:-) Anonym poster: 496688899ddfce8c50d773404ff05fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå