Gå til innhold

Hva gjorde dere for å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som sliter litt med å bli gravide men som har klart det?

Trenger sårt noen tips om hvordan få opp prosenten med å bli gravid.. noe en spiser? trening? spesiell stilling? legemiddel?

Hilsen prøver som trenger tips!!

Anonym poster: 0bad0fb25ac58a2bd3877e400195fa8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke veldig mye egentlig, tok ut spiralen, hadde masse sex i alle stillinger, og holdt oppe bena en god stund etter han kom i meg, og spiste folat, ble gravid 9 uker senere :)

Skrevet

hadde sex

Anonym poster: b7e5f0f3b1c8d13947e766c3dff321ab

Skrevet

Første gang ble jeg gravid etter hysteroskopi, med rensing av fibrinbelegg. Om det gjorde susen eller om det var andre ting vet jeg ikke.

Denne gangen hadde vi gitt opp og måneden etter var testen positiv

Skrevet

Prøvde å ikke stresse og tenke så mye på det, brukte kalendermetoden vi. Hadde masse sex før/under/etter eggløsning, lå meg bena opp etterpå og ventet så lenge som mulig med å gå på toalettet eller i dusjen.

Anonym poster: 70a5c3c4963078b2a83fa0e2cb20caf1

Skrevet

Jeg brukte solvipect, og lå med pute under rompa i ca 20 min.

Anonym poster: 958b2997e960670f98daa8311f51f2a3

Skrevet

Drakk en øl, ruset meg på forelskelse og hadde sex med han som nå er pappan til barnet og min forlovede. ;)

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk...

Men ettersom jeg har hørt fra andre som plages, så kan det være en ide og ta en pause fra prøvingen. Prøving innebærer fort mye mas og stress for kroppen din og det er ikke bra. Ta dere en uke ferie og bare nyt hverandre!

Anonym poster: d9b792df6c3906afb374734785e3508d

Skrevet

Hadde sex en gang uten kondom. På bryllupsnatta. :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vi bare pulte, vi... Så ble det til slutt;)

Skrevet

Hadde sex ca 14 dager før forventet mens og ventet en stund før jeg gikk på do etterpå. Tok 3-4 mnd å bli gravid, så jeg kan jo ikke akkurat kalles en "sliter".

Men har du prøvd akupunktur? Har hørt om fler som har blitt gravid etter det..

Anonym poster: f60ab78f09fdd62ee717b648d160f559

Skrevet

Brukte el tester og hadde sex annenhver dag rundt el tider. Hadde sex ellers å da :)

Ble gravid men mistet, startet på nytt rett etter SA og ble tilslutt gravid. Er 27 uker på vei nå :)

Anonym poster: 5a2fbf808f76b81e1c34ea42813e09dd

Skrevet

Sluttet på prevensjon og gjorde ingenting annerledes. Tenkte "skjer det så skjer det". Stressa overhodet ikke.

Anonym poster: 4d82e2960c8be308ef4e95adf82fda89

Skrevet

Prøvde først med sex, då det ikkje fungerte vart det assistert befruktning.

Skrevet

Hadde sex.

Anonym poster: 6f40db547c6e10fe363d4a3a48134b92

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde sex så og si hver dag......... Men det var ikke et forsøk på å bli gravid, vi bare hadde sex (nesten) hver dag ;)

Skrevet

Hadde sex på kvelden og lot sæden ligge inni meg til morgene etter. Hadde i tillegg full oversikt over eggløsning med kalendermetoden.

Skrevet

Jeg blir veldig lett gravid med mannen min, tydligvis. Ble gravid etter 3 mnd sammen og fikk en liten gutt. 6 uker etter fødsel var jeg gravid på nytt. Just sex.

Skrevet

Tok ut spiralen og hadde sex. Vips ble det baby

Anonym poster: b6cd2c37d2987ddd5446fb4b1f866a14

Skrevet

Etter ett års prøving "gav vi opp" å prøve etter at en spesialist på sykehuset sa at jeg hadde manglende eggløsning og mannen dårlig sæd. Vi fikk vite at vi nok måtte belage oss på kunstig befruktning.

Knapt fire mnd senere (der vi hadde hatt sex for sexens skyld) var mensen to uker forsinket. Ingen bil deal siden jeg hadde ustabil syklus. Hadde likevel en rar følelse inni meg, så tok en test, og den var positiv. :) Tre tester etter turte jeg endelig å tro at det var sant, og jeg var visst seks uker på vei.

Anonym poster: 662dcc0ad23fdd777a93e6b6c54763aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...