Gå til innhold

FebruarPrins2013!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det i det hele tatt noen navn du IKKE liker? Du svarer jo så og si på alle navnetrådene og alle navn er visst like nydelige, hehe.. :P

 

Bare lurer altså, ikke for å være slem :)

 

Anonym poster: dc4a4ccd8c808dc565320c04fb1b67bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du lurer så fælt på det, så var det vel like greit å sende en PM, istedetfor å henge henne ut på denne måten!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ærlig talt, hva er det med dere som er så opphengt i denne damen? Er hun så utrolig spennende at dere må lage tråd etter tråd om henne?

 

Det er da et sympatisk trekk at man er positiv til andres navnevalg, er det ikke? Det er jo nok av negative kommentarer her inne, så jeg syns det er deilig med en som er så positiv til andres valg, selv om det ikke er navn en selv har som førstevalg.

 

Og å avslutte innlegget ditt med "Bare lurer altså, ikke for å være slem"? Det betyr jo egentlig at du er litt slem, ser du ikke den? Du setter spørsmålstegn ved hennes meninger, og det er ihvertfall ikke hyggelig av deg!

Skrevet

Ærlig talt, hva er det med dere som er så opphengt i denne damen? Er hun så utrolig spennende at dere må lage tråd etter tråd om henne?

 

Det er da et sympatisk trekk at man er positiv til andres navnevalg, er det ikke? Det er jo nok av negative kommentarer her inne, så jeg syns det er deilig med en som er så positiv til andres valg, selv om det ikke er navn en selv har som førstevalg.

 

Og å avslutte innlegget ditt med "Bare lurer altså, ikke for å være slem"? Det betyr jo egentlig at du er litt slem, ser du ikke den? Du setter spørsmålstegn ved hennes meninger, og det er ihvertfall ikke hyggelig av deg!

 

!!!!!!!!! :)

Skrevet

Jeg vil si jeg har lagt merke til hvor engasjert FebruarPrins2013 er i navnetrådene og jeg vil si det er nesten rørende.

 

Hun kommer jo med gode forlag til alle som lurer på feks dobbeltnavn som passer til ett navn de har valgt, eller til søsken.

 

Selv har jeg mer enn nok med å tenke ut navn til mine egne barn

 

Så all honnør til henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...