Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har ei kusine som har 2 jenter,jeg synes det er utrolig vakkre navn begge 2 og ikke for likt,men ho har fått for mange klager fra barnehagen som mener de er altfor like,hva mener dere? de er 4 og snart 18mnd,Lille Amalie begynte i barnehagen nå i Januar
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Hvorfor skal vi mene noe om navnene til barna til kusinen din?? Anonym poster: 3ebcc849facfbea3c3a700a395ab9fdc
Gjest Morn du Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Fått mange klager fra barnehagen?? Mener de at ungene må skifte navn da eller? Uansett hvor like eller ulike navn er, klarer jeg ofte å si feil, også til mine egne unger. Sånn er det bare.
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Ja barnhagen mente du kunne vert mer oppfinnsomme ,men de bryr seg jo ikke om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå