Gå til innhold

Emilie og Amalie :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei kusine som har 2 jenter,jeg synes det er utrolig vakkre navn begge 2 og ikke for likt,men ho har fått for mange klager fra barnehagen som mener de er altfor like,hva mener dere? de er 4 og snart 18mnd,Lille Amalie begynte i barnehagen nå i Januar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal vi mene noe om navnene til barna til kusinen din??

 

Anonym poster: 3ebcc849facfbea3c3a700a395ab9fdc

Gjest Morn du
Skrevet

Fått mange klager fra barnehagen?? Mener de at ungene må skifte navn da eller?

 

Uansett hvor like eller ulike navn er, klarer jeg ofte å si feil, også til mine egne unger. Sånn er det bare.

Skrevet

Ja barnhagen mente du kunne vert mer oppfinnsomme :),men de bryr seg jo ikke om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...