Gå til innhold

Kikhoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om barnet har kikhoste?

Legen testet jenta vår forrige uke, men hadde ikke fått svar på prøvene når jeg ringte for noen dager siden..så ble jenta vår bedre og igår begynte hun med en forferdelig hoste igjen(og litt feber)...hosta nesten hvert sekund.

Men inatt gikk det velig bra...hosta nesten ingenting, men da hadde hun fått cosylan og astmamedisin...

Jeg skal ringe legekontoret snart å høre om det var kikhoste tidligere(men legen mente egentlig det var vanlig influensa med hoste)....

MEN jeg er usikker på om jeg skal ta henne med til legen idag(siden det er helg)

Hun har fått cosylan og astmamedisin idag også så hun hoster ikke så veldig......så vet ikke om det er vits å dra til legen, får vell ikke annen behandling enn det vi har fått tidligere?

Anonym poster: 4746267869ea5f2f73cdb508239ec5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten man vet om man har kikhoste er å ta prøve, det tar 5 dager og dyrke den. Så det er bare å avvente til prøven er klar, ring til legekontoret hvis det har gått over 5 dager.

Anonym poster: 2450443256f10f645de0ca6261a40554

Skrevet

var ikke kikhoste:-) det var bra,men høres gusomt ut når hun hoster til hun spyr av og til:S

Anonym poster: 4746267869ea5f2f73cdb508239ec5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...