Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Som skal vare 3 uker. må bare spørre.. synes du det er mye,passe eller lite? Grunnen til at jeg spør, er at det virker som det er veldig forskjellige meninger her inne, på hva som er god og dårlig råd.. Så dette er ikke "se så mye penger jeg har" innlegg. Måtte bare spørre. De 10 000 kr skal holde til mat,bensin og aktiviteter. Anonym poster: e80c0131077aebcc8f5356edd2765455
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Vi har 6000 på en hel måned så forhold til oss er det mye. Anonym poster: 0556cdeba3115dbaeda695de103a2ea2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Oi, jeg har bare 25000,- igjen, og sliter, så det går nok aldri bra. Anonym poster: 69ca81018cd152ed96e91cf0aa12a7db
Gjest Gullguttene Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Hvor mange er dere og hvor mye kjører dere? 10 000 er vel helt greit det.
Suppehue Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Kommer vel litt an på hvor mange dere er i familien og hva type aktiviteter dere går på, men i utgangspunktet er det mer enn nok mener jeg....er dere en vanlig familie som ikke tar helt av med middager ute, kino, lekeland osv mener jeg dere har et problem om dere ikke greier dere på dette.
Tuttelura881 Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Vist jeg hadde hatt 10 tusen igjen til slike ting etter at regningene hadde vært betalt! Hadde jeg vært rik vil si at det er masse penger, men kommer ann på hvilke fritids aktiviteter dere driver med. Hvor mange dere er i familien.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har ikke mer igjen når jeg har spart og betalt faste utgifter. Har en årslønn på 800 000,- Synes ikke det er lite. Anonym poster: e8cbda142fcde4e51dd6759319a63fd3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Ja vi er bare to voksne og en baby. Og bruker vel bare 1200 kr på bensin i mnd.. Og allerede betalt for en tank. Så syns selv dette burde holde i massevis. Men.. Anonym poster: e80c0131077aebcc8f5356edd2765455
stearin Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 10 000 ville vært en hel formue for meg akkurat nå Har omtrent 2000 kr å leve på i 3 uker. Men trenger ikke å handle middag, det har jeg i fryseren. Eneste som må handles er jo melk, pålegg og frukt. Har abonnement hos telenor (fastpris medium 199 kr i mnd, ubegrenset data og et visst antall ringeminutter som ikke var oversteget) og fikk to regninger, en på 1300 kr og en på 650 kr i januar. De er i en overgangsfase... Men ihvertfall sinnsykt høye priser, lureabonnement og jeg måtte betale alt inn... Det tok "knekken" på budsjettet. Har endret til one call nå, de sa de kan garantere at prisen ikke blir mer enn månedsprisen som er avtalt.
mrsrogaland. Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Mye for oss. Steari 10 000 ville vært en hel formue for meg akkurat nå Har omtrent 2000 kr å leve på i 3 uker. Men trenger ikke å handle middag, det har jeg i fryseren. Eneste som må handles er jo melk, pålegg og frukt. Har abonnement hos telenor (fastpris medium 199 kr i mnd, ubegrenset data og et visst antall ringeminutter som ikke var oversteget) og fikk to regninger, en på 1300 kr og en på 650 kr i januar. De er i en overgangsfase... Men ihvertfall sinnsykt høye priser, lureabonnement og jeg måtte betale alt inn... Det tok "knekken" på budsjettet. Har endret til one call nå, de sa de kan garantere at prisen ikke blir mer enn månedsprisen som er avtalt. Kan du utdype det litt? Jeg har nettopp skaffet meg samme abbonoment.
stch85 Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 jeg synes det høres ut som mer enn nok ville kanskje klart å spart en liten slant av det også, hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 10.000 på bare det? Det er jo rene luksusen for mange. Det går nok veldig fint
stearin Skrevet 1. februar 2013 #13 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Mye for oss. Steari 10 000 ville vært en hel formue for meg akkurat nå Har omtrent 2000 kr å leve på i 3 uker. Men trenger ikke å handle middag, det har jeg i fryseren. Eneste som må handles er jo melk, pålegg og frukt. Har abonnement hos telenor (fastpris medium 199 kr i mnd, ubegrenset data og et visst antall ringeminutter som ikke var oversteget) og fikk to regninger, en på 1300 kr og en på 650 kr i januar. De er i en overgangsfase... Men ihvertfall sinnsykt høye priser, lureabonnement og jeg måtte betale alt inn... Det tok "knekken" på budsjettet. Har endret til one call nå, de sa de kan garantere at prisen ikke blir mer enn månedsprisen som er avtalt. Kan du utdype det litt? Jeg har nettopp skaffet meg samme abbonoment. Jeg forstår virkelig ikke stort av faktuaren.. På mine sider står det svart på hvitt at jeg ikke har oversteget noe, men på fakturaen blir summen likevel opptil 7 dobbelt så mye som det skulle vært.. Vet ikke hvor pengene har tatt veien, men regningen har aldri vært på 199 kr eller litt over 199 kr. Den har ikke vært mindre enn 500 kr. På one call sa de at man får beskjed dersom man snart overstiger kvoten, på den måten er det jo ganske garantert at man vet hva man bruker pengene på. Skal aldri mer ha telenor, har betalt omtrent 10 000 kr på abonnementet mitt siden mai i fjor. Bruker forresten ikke telefonen mye. Tekster nesten aldri, ringer omtrent en 10 minutter per dag, sender ikke mms, bruker wifi hjemme (nesten aldri mobilnett). Endret 1. februar 2013 av stearin
SmellyCat Skrevet 1. februar 2013 #14 Skrevet 1. februar 2013 Har du ikke ringt Telenor og bedt om en forklaring på de høye regningene da?
Poteto Skrevet 1. februar 2013 #15 Skrevet 1. februar 2013 Mye for oss. Steari 10 000 ville vært en hel formue for meg akkurat nå Har omtrent 2000 kr å leve på i 3 uker. Men trenger ikke å handle middag, det har jeg i fryseren. Eneste som må handles er jo melk, pålegg og frukt. Har abonnement hos telenor (fastpris medium 199 kr i mnd, ubegrenset data og et visst antall ringeminutter som ikke var oversteget) og fikk to regninger, en på 1300 kr og en på 650 kr i januar. De er i en overgangsfase... Men ihvertfall sinnsykt høye priser, lureabonnement og jeg måtte betale alt inn... Det tok "knekken" på budsjettet. Har endret til one call nå, de sa de kan garantere at prisen ikke blir mer enn månedsprisen som er avtalt. Kan du utdype det litt? Jeg har nettopp skaffet meg samme abbonoment. Jeg forstår virkelig ikke stort av faktuaren.. På mine sider står det svart på hvitt at jeg ikke har oversteget noe, men på fakturaen blir summen likevel opptil 7 dobbelt så mye som det skulle vært.. Vet ikke hvor pengene har tatt veien, men regningen har aldri vært på 199 kr eller litt over 199 kr. Den har ikke vært mindre enn 500 kr. På one call sa de at man får beskjed dersom man snart overstiger kvoten, på den måten er det jo ganske garantert at man vet hva man bruker pengene på. Skal aldri mer ha telenor, har betalt omtrent 10 000 kr på abonnementet mitt siden mai i fjor. Bruker forresten ikke telefonen mye. Tekster nesten aldri, ringer omtrent en 10 minutter per dag, sender ikke mms, bruker wifi hjemme (nesten aldri mobilnett). Hadde telenor eg og før, kom plutselig nye rekninger og fikk bare til svar "ja, sånn er det" Byttet til one call for 2 år siden, har aldri vore mer fornlyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå