Gå til innhold

ang peis/fyring/sot


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt????? fyrte opp et par kubber og peisen er helt SVART inni!!!???? tørr ikke fyre mer jeg.. og det er KALDT! :( noen som vet???? Er ikke lenge siden vi hadde en som sjekket pipa her, var ikke noe galt her da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For lite trekk i ovnen. Fyr litt med døren på gløtt for å slippe til mest mulig luft. Når det tar skikkelig fyr vil soten forsvinne igjen :-) Så er bare å fyre, tviler på det er noe galt med pipen.

Skrevet

Jeg hadde døra oppe først.. når det tok fyr lukket jeg den.. så merket jeg all soten da jeg sjekket like etterpå.. tok opp døra, men synes det kom så mye røyk ut i rommet at jeg turte ikke fyre mer.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...