Gå til innhold

Ditt beste tips for å styrke immunforsvaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mye sykdom her i huset, og ønsker nå å styrke immunforsvaret, gi det en skikkelig boost, rett og slett :-).

Har et forholdsvis sammensatt og næringsrik kosthold, er en del ute i frisk luft og prøver å trene når formen tillater det.

Hva annet kan man gjøre? Noen som har prøvd et kosttilskudd eller et naturpreparat som virkelig hjelper?

Noen som har hatt effekt av homeoptati?

Anonym poster: b7e7f1b6df0d1e6abaf5a8dde61c72cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis mye frukt og bær, særlig blåbær.

Anonym poster: dd6affe9424ba71cfb48983aa27fcc63

Skrevet

C-vitaminer

Anonym poster: 85d6035def8802b6d9a1671b85eade25

Skrevet

Variert kosthold med mye fisk og grønt, tilskudd av D-vit, trening og frisk luft samt ikke være hygienehysteriker. Tror immunforsvaret har godt av litt bakterier ;)

Skrevet

Folk her inne spiser buser som visstnok skal styrke immunforsvaret.

Anonym poster: 75216348ee0e9d18c9109b6ba6b8cb65

Skrevet

Hm. Blåbær og enda mer fisk er kanskje noe å satse på?

Mulig jeg må begynne å spise buser også da, som anonym over her tipser om ;o)

Hva med helsekostprodukter? Er det oppskrytt?

Anonym poster: b7e7f1b6df0d1e6abaf5a8dde61c72cc

Skrevet

Ikke vær hysterisk med hygiene, bakterier rundt deg er viktig. Jeg har også en liten mistanke om at antibiotikakurer og medisiner generelt er med på å bryte ned immunforsvaret, uten at jeg kan si helt sikkert at det er slik.

Ellers er jo det å være mye syk et godt tips, etter å ha vært syk mye er du styrket. Vi var syk fra høsten 2011 til mai 2012 omtrent non - stop. Jenta mi har ikke hatt ordentlig feber enda, bare småsyk en gang. Vi hadde vel alt det vanlige i fjor og forfjor, influensa, omgangssyke, feber, hoste osv. Hun vil nok ikke bli syk så lett heller :) De to første årene gikk til sykdom, mye syk når hun var baby også. Nå fyller hun tre år til høsten, og jeg tror hun vil holde seg frisk lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...