Gå til innhold

Herlige fredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmedag i dag og snart klar for kaffekopp nr 2 :) Fortsatt i pysjen!

Har lunsjdate med en venninne i byen etterpå, og det ser ut til at det blir noe shopping på meg!

I kveld er det fest på jobben! Kjolen er klar og har skyhøye stiletter for anledningen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Så herlig start på helga :D

Jobbedag her, men sola skinner og kollegaene smiler så da er det en fin dag :)

Gleder meg til å komme hjem i kveld og kose med mann og barn, nyte stillheten og kanskje bake en kake :)

Har en utrolig irriterende hodepine på gang, men har tatt medisiner som begynner å virke. Endelig :D

Endret av FruHottentott
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Herlig og herlig....

Er så trøtt at det er smertefullt. Det blir tidlig kveld i kveld, helt typisk fredag - når den kommer, så er jeg utslitt og sovner som et snøre sånn ved 8-9-tida...

Kos deg på fest, HI! For meg er fredagsfester helt håpløst, ønsker jo bare å få lagt meg... ;-)

Skrevet

Jeg kan være såtrøtt og sliten som bare det, men når jeg først kommer meg på fest så gir jeg meg ikke med det første :P

Gi meg en fin kjøle, høye hæler og sjampis så blir jeg automatisk klar ;)

Skrevet

Fru Hottentott: God bedring med hodepinen!

Det er utrolig kjipt å ha det på jobb. Sørg for nok kaffe og medisiner!

Skrevet

Herlig fredag! Sola skinner, det er fyr i peisen, jeg har hjemmekontor i dag og alt er bra! I dag er det foreldrefest for ungdomsskolen, litt sånt som jeg vegrer meg for, men som trives med når jeg er der.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kald fredag. Tenk om jeg heller kunne nedstammet fra noen som hadde bosatt segvi Australia vil gjerne leve i et i land og skjønner vi har det godt i Norge, men det finnes noen få land i verden der de har det varmt i tilleg til trygt og godt. Kunne tnkt meg et av de landa akkurat nå.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Herlig fredag meg i ræva!!!

Ligger langflat i sengen med en kropp som kjennes ut som om den har blitt overkjørt av en bulldoser. Feber, verk i hele kroppen, dundrendes hodepine og frostkuler. I tillegg har vi en håndverker her i dag, så hammringen hans og skrikingen til minstemann er en god kombo mot hodepine.

For å ikke snakke om alt jeg skulle gjort på jobb i dag!

Jaja, da var jeg ferdig med å klage! Det er strålende sol, snøen smelter og det er helg. Ha en god helg folkens :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Snøen smelter?

Da er ikke vi i samme by i hvertfall det kommer bare mer og mer av den kalde møkka.

Jaja i morgen skal vi feire svigermors bursdag. Det blir sikkert fint selv om jeg er sjåfør så vi kommer oss hjembtil gullungen.

Spent på hvordan søstren min er som barnevakt tror jeg undervurderer henne litt. Hn har tross alt 5 yngre hell søsken så hun har jo mer småbarns trenning enn jeg med mine 6 yngre halvsøsken.

Er bare det at hun skal så gjerne vise han frem til venner å da føler jeg litt iik det er et meneske ikke et fremvisningsobjekt, men regner med hun ikke drar alle venninene sine hit for å se han.

Skrevet

Foreløbig stressfredag, håper den blir herlig etterhvert...

Gjest sug lut
Skrevet

Herlig og herlig, jeg sitter nå og manuelt sletter en og en av de 3500 meldingene som gjør at tlf min oppfører seg som ei snile og nekter å lage lyd fordi den er så tung i hodet. For jeg finner fanken ikke ut hvordan jeg kan slette hele innboksen på en gang. Jada, det er omtrent som å sitte og si ooooom, relativt smalt og meditativt fokus, men dog.

Har forøvrig en Nokia og det er alt jeg vet.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvis du har samme Nokia som meg (eller lignende oppsett) må du gå inn på inbox (ikke conversations) - så options - mark multiple items - options igjen og så mark all og så delete.

Ellers er jeg enig i at det er (har vært) en herlig fredag.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvis du har samme Nokia som meg (eller lignende oppsett) må du gå inn på inbox (ikke conversations) - så options - mark multiple items - options igjen og så mark all og så delete.

Ellers er jeg enig i at det er (har vært) en herlig fredag.

Eller så kan man gi den til tenåringen :) Det gikk mye fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...