Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Er det mulig å være så egoistisk? Godt det ikke er min mann. Ikke spesielt koselig med spritsamling i stua, og ville ikke valgt en diger steinbar med ett barn som er blind. Kameraten hennes virket mer fornuftig der. Men konene i serien blir jo så fornøyde, bare mannen har kjøpt en ting som hun liker. Kjenner jeg får høyt blodtrykk av de mennene som er med Anonym poster: 58115dabaad21412b8e9c6c8ee6b4c84
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Er sååå enig med deg! Synes det er rart at ingen par avklarer noen av detaljene på forhånd. De melder seg jo på programmet selv... Også fjerne to soverom uten å fikse de nye da?!! Anonym poster: 9312df695ca6155d0768d74c86af368d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Tror du ikke det allerede er avklart siden de gjør akkurat de tingene damene "ikke" liker? Stygt uansett. Anonym poster: ec3c6a18e9b427dd11c7f4e8566243e5
HeltAnonym Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Kan jo hende dama ikke er like glad når kameraene skrus av;-)
Wopi Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 He he, det er vel ikke tilfeldig hvilke par som er med! TV3 vil jo skape underholdning, og parene velges nok med utgangspunkt i (u)enigheter, så vi seere skal bli mest mulig engasjerte! Må jo tilføye at jeg synes det er rimelig spesielt å ikke pakke ut av esker og å ha det så rotete som de hadde det i utgangspunktet, når det ene barnet ikke kan se, jeg da!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Enig med deg i det med eskene. Er vel spartere å tilrettelegge boligen for barnet, enn å tenke egne ønsker og behov. Må jo gå an å bruke baren på jobben etter stengetid. Er vel ikke vanlig å ta med jobben hjem på den måten, om du ikke er kunstner eller har hjemmekontor? Litt tungvint uten toalett i 1. etasje også, spesielt for barna. Og hva med pubgjestene, skal de forstyrre oppe i 2. etasje hver gang de må på do, noen som kan bli ganske hyppig i løpet av en kveld? Og her inne er man redd for bv om barnet har en brødskive for lite med i bhg., eller man glemmer skift. Synes det var litt vel mye fokus på alkohol i det huset. Anonym poster: 48d6f52aaec31abce9aae8383bfc6b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå