IceNose Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er 32 uker idag.Jeg har det siste hatt vond korsrygg og vobdt i bekken foran,spesielt venstre side..Jeg sov dårlig til nå siden jeg ikke hadde kjent baby på et par timer(pleier å være veldig aktiv på natta) Jeg lå på ryggen og skulle strekke opp beina.Sette de inntil meg..Da kjennes det ut som om jeg revner i huden på innsiden på venstre side..For 2,5 år siden opererte jeg for blindtarmbetennelse..(kikhull)Det var veldig vondt i ca 30-40 sec,brennende smerte..Litt ømt når jeg tok der..Nå kjennes det fint ut..La merke til en liten rød stripe ved såret men er usikker på om det var der..Baby begynte sparke så fort jeg fikk vondt egentlig..Ble kvalm..gikk på badet og la merke til at jeg var veldig blek i ansiktet..Snikende hodepine..Måtte skjekke om jeg blødde siden jeg ble så engstelig men det gjør jeg heldighvis ikke.. Er litt engstelig nå og tør ikke sovne helt på igjen..Skal til legen 0830 idag.Noen som har opplevd lignende?som og har tatt blindtarmen? Håper ikke det er farlig...
IceNose Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2013 'Ved såret',skulle være 'ved arret' selvfølgelig.
Liaes Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Huff.. Ikke noen kjekk opplevelse.. :/ aner desverre ikke om det wr arlig, men du skal jo på legen om få timer, så jeg hadde nokk satt med i sofaen med en god film og slappet av. Pass selvfølgelig på at baby er normalt aktiv og er du bekymret, ta en tlf til føden! De er som regel meget hjelpsom og forståelsesfull, samt at det er veldig beroligende og snakke med noen som har peiling...!
IceNose Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Takk for svar Liaes Det var som jeg trodde..Arret har da revnet på innsiden antagelig.. er fortsatt øm..Men baby har det bra og han er aktiv som bare det. Legen sa det ikke var farlig og at det ikke påvirket baby på noen måte Og bra er det! Men er litt tenkende..jeg blir jo ikke mindre fremover...Redd det skal revne skikkelig eller noe..uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå