Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Vi vil gjerne oppkalle vår sønn etter samboeren oldefar som heter Leonard,så vi lurte på hva dere synes er penest av Leopold og Leonard? Søsterene heter Martine og Aurora Anonym poster: cb7b251da7288b0e615f866da666421d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Stakkars gutt! Gå for Leonard isåfall! Helst Leon eller Lennart eller noe i den duren! Anonym poster: f8a9798dfe56a4bbcdeac374d69119c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Stakkars gutt! Gå for Leonard isåfall! Helst Leon eller Lennart eller noe i den duren! Anonym poster: f8a9798dfe56a4bbcdeac374d69119c5 Hva er det egentlig som gjør at det er greit å si stakkars til andre barn pga. navnet ? Syns det er helt utrolig at voksne mennesker kan holde på på denne måten.. Til HI: Siden dere skal oppkalle, hadde jeg kalt ham Leonard (som jo var navnet til oldefaren) eller bare Leon. Leopold blir et annet navn for min del. Ser jo at det er oppkalling også, men hadde gått for Leonard:-) Anonym poster: 58b2968ac23fa7601199ee39a6194401
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Kanskje Leonard er finest? Men da jeg gikk på videregående var jeg forelsket i en veldig kjekk gutt som het Leopold ;-) Han ble forresten kun kalt Leo, så det kan hende man vil kalle gutten din også. Men det gjør jo egentlig ikke noe, for det er jo også ganske fint. Anonym poster: 43ec336bbf7eaf0c81e45e4ed6c84e80
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Leonard! Så flott at dere vil kalle opp. :-)
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Leopold er for meg veldig 1400-talls, så jeg sier også Leonard
Februargullet2013 Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Synes begge er Nydelig,men hadde nok tatt Leonard siden oldefaren het det
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Leopold blir litt for spesielt etter min mening, men Leonard er fint Anonym poster: 6640814a521ab5d3e6d5afafa29a4981
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 Takk for alle svar:) vi heller vel mest til Leonard vi også,men er ikke lett . Anonym poster: cb7b251da7288b0e615f866da666421d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå