Gå til innhold

Overvektig og trimtights...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke det når man er ca 15 kg for tung? Eller hadde dere ledd litt bak ryggen på vedkommende?

SKAL ned i vekt nå, men må ha meg noe treningstøy. Er til bruk på treningsstudio.

Noe annet en tights som kan anbefales? Vet dere om butikker som har treningsskjorter som er litt løse? Har noen fra før, men de er veldig slimfit og føler meg absolutt ikke vel med de på :P

Anonym poster: 344fac50308839ff1a096f2514928c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på med tights. Det gjør jeg og er 30 kg for tung..hehe. Ser bedre ut en en slaskete bukse, ha heller litt vidde og lengde på overdel :-)

Skrevet

det kan du fint bruke.

jeg har fått kjøpt meg noen bukse lignenede på sportmann som jeg trener i ,de er veldig gode.

Anonym poster: 01fe58063747fa50b057952d88dd553f

Skrevet

Usj... tights kan bare personer med pen slank, cellulittfri kropp bruke - mener jeg.

( jeg har IKKE pen kropp, hvis noen skulle kommentere det..)

Anonym poster: 5f512d626d92d710730f39288360e640

Skrevet

Selvfølgelig!:) Man går jo ikke på trening for å være fin.

Skrevet

Det er viktig at du selv føler deg vel i det du trener i, ellers så vil det gi deg en unnskyldning til å ikke trene (og dem finnes det mange nok av fra før)

Jeg bryr meg null og nix om hva folk har på seg, men jeg selv går ikke i tights, det kler meg ikke! Har litt ekstra på kroppen jeg og, 5-10 kilo skal av :)

Anonym poster: 00af634c2462c219f83f022891cea8fc

Skrevet

Takk for svar :) Kanskje jeg skal driste meg til å kjøpe en, om de finnes i min str da :P

Skrevet

Nike og Kari Traa har veldig gode treningstightser :)

Jeg har vel 10-15 kg for mye og Lagre er god og behagelig, ikke for stram. De kan se litt små ut på stativet i butikken, men de er overraskende romslige, prøv deg fram :) Ta med litt ulike str og modeller i prøverommet. XXL har som regel bra utvalg.

Invester i en god sportsBH, den skal sitte såpass stramt at puppene ikke hopper og spretter ;) (for stor sportsBH er VONDT!)

Det er viktig at du føler deg vel i klærne du trener i, om noen ler av deg så er det de som har problemer!!!

Jeg synes det er ubehagelig å trene i typisk joggebukse. Yogabukse blir for klamt på en spinningtime,

Skrevet

Det er akkurat det samme hva du har på deg så lenge du selv føler det er bra å bevege seg i. Poenget er at du faktisk trener skikklig. De eneste som blir ledd litt av her jeg trener er dem som tar 20 repetisjoner med veldig lette vekter (for dem) og så vandrer rundt, skravler og speiler seg i 5 minutter før de tar noen repetisjoner til.

De som du kan se at tar i skiklig blir sett på med respekt uansett alder, kroppsfasong, klær eller form.

Anonym poster: 4dfd1cf4f9de3e22729e6ee9c2fb2195

Skrevet

Selvfølgelig kan du bruke det! Om noen tynne da ler av deg så er de også tynne mellom øra.

Lykke til :-)

Anonym poster: 25d2781bb87684e8348367dcc435b837

Skrevet

Jeg har også litt for mye, men trener faktisk helst i sykkelshorts ;) Reebok har noen tights som er litt høye i livet med et bredt "belte" på toppen. De er veldig fine, for da sitter de godt, pyton å drive å dra de opp hele tiden! Og som noen over nevnte så er ofte tights store i str. Dra og prøv! Jeg har faktisk m i alle mine!

Skrevet

Jeg har brukt Rønisch sine anti shake (eller hva d nå heter) De holder fast der det trengs, og er supre å trene i.

Har brukt en passe vid og lang t skjorte over, slik at ikke rumpa stiker ut.

Anonym poster: 5a7210f5b9da4893fa3e2b312dc0c5e1

Skrevet

Kjøp deg en god tights som holder godt på plass og en litt lang treningstopp (ikke for stor) når du kommer i gang med treningen kommer til å merke hvor godt det er når buksa ikke flakser rundt.

Anonym poster: cc8585e7da46b38e906c213d74f6167e

Skrevet

Hadde ikke ledd bak noens rykk uansett hvor overvektig et menneske hadde vært. Alle kan bruke trimtights, synes jeg. Det er jo ganske behagelig og elastisk å trene i.

Jeg tror at den frykten mange har for at andre på treningsstudio skal synes de er teite fordi de er tjukke, er veldig ubegrunnet.

Jeg ser aldri to ganger på en person på mitt treningsstudio, hverken på tjukke eller tynne folk.

Anonym poster: 137815bd21cb8fb9455edec18895873f

Skrevet

Jeg trener sammen med ei som sikkert har 30 kg for mye. Hun har en tights og en lang t-skjorte over. Synes ikke det er ukledelig i det hele tatt.

Kjør på med tights :-)

Skrevet

Hadde ikke ledd bak noens rykk uansett hvor overvektig et menneske hadde vært. Alle kan bruke trimtights, synes jeg. Det er jo ganske behagelig og elastisk å trene i.

Jeg tror at den frykten mange har for at andre på treningsstudio skal synes de er teite fordi de er tjukke, er veldig ubegrunnet.

Jeg ser aldri to ganger på en person på mitt treningsstudio, hverken på tjukke eller tynne folk.

Og forresten, som trenings-T-skjorte kan du bare bruke vanlige bomulls-t-skjorter i herrestørrelser. Det har jeg gjort mange ganger (er slank), og det er veldig behagelig. Og veldig billig.

Skrevet

Takk folkens ;) Da blir det tights :) Skikkelig bh og sko har jeg. Har trent endel før, men da mest ute.

Men pga snø og mye is har det blitt nedprioritert siden i høst :o

Er kun bortforklaringer, vet det :P Derfor har jeg nå endelig meldt meg inn på Sats og kan ikke lenger skylde på været :P Hehe

Skrevet

Jeg har brukt Rønisch sine anti shake (eller hva d nå heter) De holder fast der det trengs, og er supre å trene i.

Kan jeg spørre hvor høy du er, hva du veier sånn ca og hvilken størrelse du bruker i den tightsen? Jeg skal bestille fra nett, så har ikke mulighet til å prøve.. Jeg er ca 173 og med gode 79 kg etter siste fødsel for 3 mnd siden ;)

Anonym poster: 68d5ec51e6e295f2c0a3aadf7f3c5813

Skrevet

Om man kler tights eller ei kommer mest an på fasongen, ikke vekten. I tillegg syns det er penest med en overdel som ikke sitter klistret inntil kroppen eller er for kort om man bruker klistret inntil kroppen som underdel.

Skrevet

Du er på størrelse med meg og jeg bruker som nevnt m ;)

Kan jeg spørre hvor høy du er, hva du veier sånn ca og hvilken størrelse du bruker i den tightsen? Jeg skal bestille fra nett, så har ikke mulighet til å prøve.. Jeg er ca 173 og med gode 79 kg etter siste fødsel for 3 mnd siden ;)

Anonym poster: 68d5ec51e6e295f2c0a3aadf7f3c5813

Skrevet

Kjør på. Tights er jo det beste å trene i. Når jeg ser overvektige på treningssenter, så tenker jeg bare: så bra at de rører seg. Jeg er slank, bruker tights men ville ikke drømme om å gå i den uten en god vid t skjorte utapå. Er da ikke på trening fof å vise frem kroppen min eller se på andre sin. Lykke til med treninga -:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...