Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Skal spørre neste downsperson jeg ser Anonym poster: 69bb39acc99f4caa5727fbadfdc748d0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 ja Anonym poster: fb8fd6811e8956ac13a75de800b38229
Februargullet2013 Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 De som ikke er hardest rammet,vet nok det ja
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Mange av dem vet det, ja. Anonym poster: 08f6393b82706a5db7e0dcacb02ff6a1
Gjest sussie77 Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Ja det vet de vel. Ihvertfall de som ikke er hardest rammet.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Mange, men ikke alle. Anonym poster: 91c1e150cc7364a7141ddcfaf1507508
Groosalugg Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Nei, de tror nok bare at de er litt forkjølet..
Firekids Skrevet 31. januar 2013 #10 Skrevet 31. januar 2013 Kusina mi har lappen og skriver dikt om livet med downs. Få jeg elsker høyere.
Topo Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Kusina mi har lappen og skriver dikt om livet med downs. Få jeg elsker høyere. Har hun lappen på bil?
Ikkenonick Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Ja det vet de. Og Topo, ja noen av dem kan faktisk også få lappen, de må bare gjennom litt flere undersøkelser og tester før de evt får begynne enn folk flest.
Topo Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 Ja det vet de. Og Topo, ja noen av dem kan faktisk også få lappen, de må bare gjennom litt flere undersøkelser og tester før de evt får begynne enn folk flest. Det gleder meg å høre! Har bare ikke kommet så langt som å tenke på bilsertifikat, minien er ikke tre år enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå