Gå til innhold

hater puppene mine etter graviditeten :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hater å se meg i speilet;(

etter graviditet og amming ser de helt forferdelige ut. henger og har mistet volumet øverst.

mitt største problem er at når jeg ammet hadde jeg mer melk i det ene brystet enn det andre. og det vises tydelig på brystene nå. det ene brystet er mye mindre enn det andre. en cup mindre og ikke to.

sliter sånn med å finne bh pga dette. der det ene brystet passer passer ikke det andre:( jeg har prøvd med sånn "kyllingfilet" innlegg i den ene som er for liten- men det tåler jeg ikke. får store utslett av de.

noen som har tips??

Anonym poster: b8e1fd9778bfa8cb8a3e13dd09a0c1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kun er ute etter hold, så anbefaler jeg sports bh.

Skrevet

Er det lenge siden du sluttet å amme? Jeg hadde samme problemet, men enten så ble jeg vant med dem eller så ble de finere med tiden. Det som ganske lenge etter amming så ut som tomme ballonger, ser nå ganske fine ut. Kanskje det går seg til med tiden hos deg å :)

Skrevet

Jeg finner ikke mine igjen jeg. Ser spor av de der de alltid har vært, men jammen sa du flatt!

Skrevet

Sluttet å amme for et par mnd siden. Det var bittelitt strl forskjell før også- men ikke som nå. Kanskje det er håp for meg også at de går seg litt til etterhvert.

Hi

Anonym poster: b8e1fd9778bfa8cb8a3e13dd09a0c1b8

Skrevet

De gikk seg til en god del til meg det første året etter ammeslutt. Så ikke mist håpet og prøv å kjøp bh med sånne du kan ta ut "volumet" i og heller legg begge på den ene siden. Evt kjøp flere med slik og bruk fyllet fra flere.

Skrevet

Ja, de blir som regel bedre etter ei stund. Mine og føltes rett og slett tomme ut etter amming, men de ble ok igjen noen mnd etter at melken var helt borte.

Det jeg gjør pga str forskjell, er at i det minste brystet så bruker jeg begge innlegene som gjerne følger med BHen. Det synes jeg hjelper.

Ellers så kjøper jeg Bher på spesialbutikker.

Anonym poster: 31c5ac9b6aa3fe4baf538dcc6295e867

Skrevet

Puppene var det jeg var mest fornøyd med før jeg ble gravid. Jeg kan relatere. Har du prøvd bh fra change?

Anonym poster: 46a663080a61190d6a1b87c459098cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...