Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Om noen dere kjente hadde bart, altså en dame, også fjernet den, hadde dere syntes at det var rart? Kanskje ukas merkeligste innlegg, men jeg tenker så på dette.. Har alltid hatt hår over leppen, men år med ppiller og hormoner dempet det veldig, etter graviditeter og hormontull så har det blitt mer fremtredende.. Har aldri gjort noe med det, bare oversett det.. Det plager meg, og jeg vil ha det vekk, men har ikke turt å fjerne det.. redd for kommentarer eller noe.. :S Er og redd for å få en hvit blek stripe der... Hvordan fjerner man dette helvete da? Barberhøvel? Voks? Hvor ofte må dere gjøre det? Hvordan blir det når det vokser ut igjen? Anonym poster: f328465e49b5f45b8ba89aa25fd15eab
Følelsesvims Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Laserbehandling eller voks tenker jeg Hvis du barberer vil hårene oppleves som stivere og mørkere, så det ville jeg ikke gjort. Voks skal få hårene til å bli tynnere og finere etterhvert, og det er jo et lite område som går fort Laser er jo den mer permanente løsningne, og hvis det plager deg så vil jeg tro det er en effektiv løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå