Gå til innhold

I dag har vi hørt hjertelyd!!! :D


CarmaCameleon

Anbefalte innlegg

Bestilte angelsounds når jeg var rundt 9 uker på vei, men ikke hatt noen hell.. Før i dag, akkurat ti uker på vei :D Tidligere har jeg bare hørt min egen puls i bekkenet, men i dag, i midten rett over skambeinet, kunne vi høre det fantastiske lille hjertet slå <3 Superfort, så raskt at vi ikke klarte å telle det. Herlighet, FOR en følelse. Dette er fantastisk :D Vi har en sprell levende liten baby i magen!! <3

 

Jeg har jo vært så utrolig redd for at det ikke skal være noe liv der inne (MA), men det er det så absolutt :) Nå kan vi bare glede oss til ultralyden om en uke, dette skal gå så fint så :D

 

<3 Lillegull <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, så utrolig herlig å lese!! :D Jeg har vært på vippen til å bestille en slik en selv, men fant ut at jeg ville vente litt til. Har bestemt meg for at jeg skal bestille om alt ser greit ut på ultralyd i morgen (måtte bestille meg time, litt bekymret for tida!), slik at jeg og samboeren kan ta den opp og høre om vi skulle bli bekymret noengang. Må være deilig å kunne lene seg tilbake og bare lytte til de slagene...<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også bestilt meg en sånn Angelsound! :) Var på ultralyd i dag tidlig, og fikk der se en livlig liten krabat med et sterkt hjerte som snudde seg rundt og koste seg. Så da letta engstelsen min litt også, og jeg håper at vi i neste uke kan høre det sterke hjertet til det lille mirakelet vårt!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh, så herlig :D Godt å se at alt går så fint med oss! Ble litt bekymret i sted når jeg ikke fant den (fant den noen timer før det altså), men han (for jada, gutt er det nok helt sikkert!) spreller nok bare en god del :)

 

Og ja, som alle andre sier: IKKE bli redd om dere ikke finner hjertelyden! Husk at jordmødre som regel ikke har lyst til å PRØVE en gang før uke 13, og da sier de det samme da også - ikke bli redd om det ikke går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, kommer nok sikkert til å være litt bekymra om jeg først hører noe og så ikke, men er vel en av de mange harmløse bekymringene vi må regne med :) Gleder meg stort til å prøve ihvertfall, det kan jo være vi hører noe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi :D Helt fantastisk er det <3 I dag fikk moren min høre også, på et offentlig toalett midt i byen :P Hohoy! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...