Gå til innhold

Ensom:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det siste året innsett at jeg ikke lenger har en eneste venninne jeg kan ringe til bare for å skravle med... Ingen bryr seg lenger:(

Før hadde jeg masse venner, men nå er de alle blitt til "bekjente" som ikke bryr seg.. Treffer de kanskje to- tre ganger i året (og da alltid på mitt initiativ). Så dem sist før jul, og fortalte da at vi flytter snart, etter det har INGEN spurt meg om hvordan det ligger an med flytteplanene (hadde før jul hverken hus eller jobb på det nye stedet enda, så hadde de brydd seg hadde de vel spurt... Da vi fikk hus sendte jeg link til hun som før var min beste venninne, hun har ikke en gang brydd seg med å svare:(

Håper så inderlig at jeg får meg noen nye venner på det nye stedet! Blir gal av å sitte alene hjemme hver eneste kveld... (har mannen min, men det dekker ikke hele det sosiale behovet mitt...)

Anonym poster: 8b9d890ef0c08caaea31d64810f9b5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får klage til dem da vettu

Anonym poster: 824ceaa9608ab700d58e374c8128170a

Skrevet

Jeg håper du får nye venner dit du flytter og legger dårlige venninneforhold bak deg :) ønsker deg alt godt på den nye plassen!

Skrevet

det må være en veldig kjedelig følelse. Ønsker deg lykke til på nytt sted og håper du finner deg noen gode venninner der. Flytter du langt avsted?

Anonym poster: 18f69e0397b9a0003e92a1a0611f5c5d

Skrevet

Mye av det samme her, det er trist. Nå som jeg også blir alene tenker jeg mye på hvordan dette skal gå. Jeg vet at ensomhet kan være nesten uuthøldelig.

Anonym poster: 8a95839600a454aa283e279a303ee31a

Skrevet

Vet så altfor godt hvordan du har det:(

Før jeg fikk første barnet hadde jeg masse venner, hold kontakten gjennom graviditet, men da jeg ikke kunne å være med å feste hver helg stoppet de å ta kontakt etterhvert.

Fikk en ny venninne som hadde ett barn på min alder, pluss jeg hadde 4 venninner jeg holdt kontakt med.

Fikk nr 2, og nå har jeg 2 venninner/bekjente som begge har barn men vi sees bare ett par ganger i året. Jeg er alene uten noen avlastning. De har familie og venner så de leverer barna der og kan feste osv:(

Jeg er helt alene, kun to små barn å snakke med, helt jævlig!!

Anonym poster: 5db8fbe239a18df91607000b4b7aa4ed

Skrevet

...uutholdelig...

Anonym poster: 8a95839600a454aa283e279a303ee31a

Skrevet

Håper også du får deg nye venner:)

Var selv i samme situasjonen for noen år siden. Følte at alle vennene mine bare ble opptatt med andre ting, og brydde seg fint lite om meg lenger. Det var faktisk hovedsakelig grunnen til at jeg flyttet. Jeg ble så deppa og ensom at jeg ville prøve å begynne på nytt ett annet sted. Beste jeg har gjort, for nå har jeg verdens beste venninne i nabohuset, og flere gode venninner i nabolaget.

Lykke til!

Anonym poster: ff42d11c92f686cef1c621e331528439

Skrevet

Kan også skilte med å være viggo venneløs :/

Har aldri hatt noen skikkelig god veninne.

Jeg flyttet i håp om å få nye venner, noe som funket veldig bra! :)

Men da jeg møtte en fyr som jeg også ble sammen med og flyttet til landet med, har jeg blitt glemt..

Heldigvis har kjæresten min kompiser som stikker innom på besøk i blandt :)

Jeg jobber også i butikk nå, og har så smått fått noen nye bekjentskaper. Så håp er det!

Men jeg kan ikke skryte av å ha noen skikkelige veninner ennå..

Har bare guttevenner :P Hehe..

Anonym poster: 1a228cdf4db413b059c4f4831a16d0bd

Skrevet

Takk for mange støttende svar. Kjenner meg veldig igjen i deg som hadde masse venner før du fikk barn! Mine forsvant også da jeg ikke kunne være med på fest hver helg..:(

Godt å høre at det er noen som har kommet seg ut av dette - og lykke til til alle dere andre:)

Anonym poster: 8b9d890ef0c08caaea31d64810f9b5d6

Skrevet

HVor i landet er et dere ensomme damer bor da?

Anonym poster: b2fc0d6969adb42c2c7698340dcd3880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...