Gå til innhold

er du og mannen/kjæresten din "sjelevenner"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller må dere jobbe mye for å få det til å fungere?

Anonym poster: 425b536b195afec55637103769193822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg si vi er. Men forholdet går likevel i bølgedaler og krever jobb, selvom vi alltid er bestevenner.

Skrevet

Ja, det er vi. Men ekteskapet funker ikke av seg selv, det krever en del arbeid, om man kan si det sånn.

Skrevet

Sjelevenner er jo egentlig et fjortisuttrykk i mine ører, men jeg skjønner hva du mener. Vi har ganske ulik humor, og jeg er et hissig lemen mens han er en klippe. Men vi utfyller hverandre perfekt, vi har det harmonisk og det meste går som smurt.

Anonym poster: 477f114868831a4912c0c816bafc8f84

Skrevet

Nei det er vi nok ikke. Jobber hardt for at det skal fungere. Sjelevenner trodde jeg var en fantasi men heldige de som har funnet sin.

Anonym poster: fefc014fd826a99605a991280c708838

Skrevet

Ja, det vil jeg si! :) Vi har opplevd og overlevd så mye, så jeg vil si at vi overvinner alt! <3

Skrevet

vi er ikke sjelevenner, men veldig lykkelige for det

:-)

Skrevet

Nja, er vell kanskje det :)

Jobber klart med forholdet, men mye går av seg selv. Vi fyller hverandre godt :) (på den ene å andre måten)

Han er mer stille, men kjapp i komentarene, mens jeg, jeg kan mase hull i hodet på folk :P

Anonym poster: 66803ae947a0c1105b6137e4702aeba6

Skrevet

Sjelevenner er jo egentlig et fjortisuttrykk i mine ører, men jeg skjønner hva du mener. Vi har ganske ulik humor, og jeg er et hissig lemen mens han er en klippe. Men vi utfyller hverandre perfekt, vi har det harmonisk og det meste går som smurt.

Anonym poster: 477f114868831a4912c0c816bafc8f84

Som jeg skulle ha skrevet det selv!

Synes også at "sjelevenner" høres så klissete ut, som om det er Den Eneste Ene som går overens med min sjel...

Men jeg og mannen min er lik som du skriver, vi er enige for det meste om alt, krangler veldig sjelden: Men jeg er et lemen jeg og mens han er en rolig klippe som sjelden lar seg rive med som meg, heldigvis...:)

Men vi snakker ikke sammen intenst og leenge ut over natta, men vi har det godt og trygt sammen.

Anonym poster: e1271c8e3b2b7945ff52cf5757b45bc7

Skrevet

Hva må dere jobbe med i forholdet?

Slik er ikke meg og mannen, men vi er nok kanskje litt mer "Sjelevenner" enn ELSKERE, om det høres fornuftig ut. Vi er bestevenner og kan gjøre alt og ingenting sammen, men forholdet er ikke å intenst som med andre.

Anonym poster: be5a275f754001aed496eb05f9454ce1

Skrevet

Slik er ikke meg og mannen, men vi er nok kanskje litt mer "Sjelevenner" enn ELSKERE, om det høres fornuftig ut. Vi er bestevenner og kan gjøre alt og ingenting sammen, men forholdet er ikke å intenst som med andre.

Jobbe med i vårt forhold er å gje hverandre nok oppmerksomhet og prioritere hverandre og ikke venner/tv/data.

Men vi sitter ikke å prater hele natta osv.

Skrevet

Jobbe med i vårt forhold er å gje hverandre nok oppmerksomhet og prioritere hverandre og ikke venner/tv/data.

Men vi sitter ikke å prater hele natta osv.

Ah, ok :) Sånn sett er vel vi heldige da, for vi går aldri tom for ting å snakke om, selv om vi er sammen omtrent 24 timer i døgnet. Men er ikke den samme intense lidenskapen som i andre forhold jeg har hatt, uten at jeg egentlig klager.

Skrevet

Langt derifra. Men det fungerer fint, vi har det bra sammen og krangler fint lite.

Skrevet

Sjelevenner er jo bare altfor klisje da... Men vi er veldig gode venner -bestevenner som fem åringen min ville kalt det :)

Skrevet

Nei, dessverre.

Selvom det høres klissete ut så syns jeg det høres fantastisk ut å ha en kjæreste som også er en sjelevenn :)

Skrevet

Kan ikke helt huske å ha brukt de ordene da, men forstår hva du mener. Vi er bestevenner og elsker å bare være sammen.

Vi gikk fra hverandre, ikke pga den ene eller andre personen, men pga vanskelige omstendigheter. Vi fant likevel tilbake til hverandre pga at vi ikke fant roen med andre og savnet oss. Vi har det nå bedre enn noengang.

Vi må alikevel jobbe med forholdet. Vi snakker ofte om ting og er ikke alltid enige. Men vi jobber for å finne de beste løsningene for oss og noen ganger for hele familien.

Jeg finner aldri en som passer meg bedre. Og jeg har jo lett så jeg vet jo det :P Så jeg må nok svare ja vi er sjelevenner :)

Skrevet

Ja. Han er min aller beste venn, en fantastisk kjæreste, elsker, og verdens beste pappa til vår lille snuppe :wub:

Skrevet

Hva er en sjelevenn? Ordet klinger litt vel pretensiøst i mine ører.

Men vi er bestevenner, har omstanke og omsorg for hverandre, humor og latter og ikke minst sex. Vi er enige om økonomi og barneoppdragelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...