det er berre mordi Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Det ringte akkurat på døra. (Supert, sidan ungen nettopp har slukna). Utanfor står to jenter på rundt 10, og vil synge for meg. "BÆ BÆ lille lam..(bla, bla, bla).. og eg lurte no på i kva anledning dei for rundt og sang til nabolaget den 31 januar.? "Æhm, knask eller godteri", sa ho eine. - Nei, julebukk, sjølv om jula er over, på ein måte, sa ho andre. Eg hadde mest lyst å fortelle dei kva eg syntes om det at dei ringte på dørene klokka 8 den 31. januar for å synge bæ bæ lille lam til meg, men eg klarte å bite det i meg, og henta dei kvar si klubbe. (kjærlighet på pinne, for utanforståande). No angrar eg litt. Men dei kjem vel og syng om ein månad igjen, når sukkersuget slår inn, så eg får gi dei inn då
Gjest Kira bjeffer Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Noen som plutselig fikk lyst på godteri en torsdagskveld? Jeg kjenner at jeg også har lyst på noe, men orker ikke reise på butikken. Kanskje jeg skal sende ungene ut for å synge litt nå? Synes du var veldig snill mot dem da, er usikker på om jeg hadde gitt noe selv
det er berre mordi Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2013 Noen som plutselig fikk lyst på godteri en torsdagskveld? Jeg kjenner at jeg også har lyst på noe, men orker ikke reise på butikken. Kanskje jeg skal sende ungene ut for å synge litt nå? Synes du var veldig snill mot dem da, er usikker på om jeg hadde gitt noe selv Snill? Alt inne i meg ropte "NEEEEEEEIIIIIII!!!", men så er eg ganske ny i nabbolaget, så sikkert greit å ikkje bli omtalt som heksa allereie første året;)
Gjest Kira bjeffer Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Du gjorde det sikkert fordi bare en av foreldrene dine er pedagog
♥Madam Mim♥ Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Hadde aldri gitt dem noe!! Julebukke synes jeg er en fin tradisjon, men halloween er bare noe tull. Her til lands har vi jo bare innført den delen av tradisjonen som har med monstermasker og godterimas å gjøre!!! De jentene har nok garantert spurt foreldrene sine om godteri først og når de fikk beskjed om at det ikke var helg så har de fått den fikse ideen om å gå "endelig er januar over- bukk"!!
det er berre mordi Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2013 Du gjorde det sikkert fordi bare en av foreldrene dine er pedagog He he
det er berre mordi Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2013 Hadde aldri gitt dem noe!! Julebukke synes jeg er en fin tradisjon, men halloween er bare noe tull. Her til lands har vi jo bare innført den delen av tradisjonen som har med monstermasker og godterimas å gjøre!!! De jentene har nok garantert spurt foreldrene sine om godteri først og når de fikk beskjed om at det ikke var helg så har de fått den fikse ideen om å gå "endelig er januar over- bukk"!! Ja, det var ingen tvil om at det var snopet som var i fokus. Dessverre kom eg ikkje på å seie at "her i hus har vi hverken snop eller pengar!" Kom tilbake til nyttår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå