Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 eller tenker dere ikke over at det er noe en må kunne? Anonym poster: ccdd01cf2b7726e9c17267e243bdf68a
Kjærepære Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Tar hyppige livredningskurs, så kan da en smule, i alle fall.
Major HotLips Houlihan Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Ja, har oppfriskningskurs på dette en gang i året
LilleBamBam+EnTil Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Ja. For nyfødte, barn, voksne osv. HLR, DHLR og AHLR
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Ja kan HLR for babyer, småbarn og voksne. Er noe alle burde kunne. Man vet aldri om man havner i en situasjon hvor man må settet igang HLR.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Ja, har både grunnleggende og vieregående førstehjelpskurs. Anonym poster: 93785ba5d2513f786346d136a3120a3c
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Jepp! Går på sykepleien, og vi hadde undervisning om dette i sist uke. Når vi hadde om førstehjelp for barn på hs ifjor, har jeg i ettertid tenkt at jeg ville ha en oppfriskning i det, og det har jeg jo fått nå
Skautrollet Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 jupp, både nyfødt og smårolling. var på kurs på den lokale helsestasjonen. deltatt hele 3 ganger, greit å kunne om noe skulle skje. absolutt verdt å kunne
Musemorbr / Skrevet 31. januar 2013 #10 Skrevet 31. januar 2013 Har ikke blitt kurset på tolv år, men holder meg oppdatert via nettet. Kommer jeg over et kurs i fremtiden, takker jeg ikke nei, men det florerer ikke av dem her på landet.
sillyfilly og Olivia Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Kan HLR for babyer, småbarn og voksne. Kan også heimlich. og hvordan få opp fremmedlegeme i luftveiene hos små barn og større, pluss voksne.
Elsker livet Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Ja, men er nok ikke like flink som en ambulansesjåfør. Kan det grunnleggende.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 Ja, jobber i Bhg og en gang i året er vi på førstehjelpskurs. Anonym poster: bc7d95e2c7272edac12f87ef60afdab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå