Gå til innhold

kan dere livredning for barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller tenker dere ikke over at det er noe en må kunne?

 

Anonym poster: ccdd01cf2b7726e9c17267e243bdf68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar hyppige livredningskurs, så kan da en smule, i alle fall.

Skrevet

Ja, har oppfriskningskurs på dette en gang i året :)

Skrevet

Ja. For nyfødte, barn, voksne osv. HLR, DHLR og AHLR

Skrevet

Ja kan HLR for babyer, småbarn og voksne. Er noe alle burde kunne. Man vet aldri om man havner i en situasjon hvor man må settet igang HLR.

Skrevet

Ja, har både grunnleggende og vieregående førstehjelpskurs.

 

Anonym poster: 93785ba5d2513f786346d136a3120a3c

Skrevet

Jepp! Går på sykepleien, og vi hadde undervisning om dette i sist uke. Når vi hadde om førstehjelp for barn på hs ifjor, har jeg i ettertid tenkt at jeg ville ha en oppfriskning i det, og det har jeg jo fått nå :)

Skrevet

jupp, både nyfødt og smårolling. var på kurs på den lokale helsestasjonen. deltatt hele 3 ganger, greit å kunne om noe skulle skje. absolutt verdt å kunne

Skrevet

Har ikke blitt kurset på tolv år, men holder meg oppdatert via nettet. Kommer jeg over et kurs i fremtiden, takker jeg ikke nei, men det florerer ikke av dem her på landet.

Skrevet

Kan HLR for babyer, småbarn og voksne.

 

Kan også heimlich. og hvordan få opp fremmedlegeme i luftveiene hos små barn og større, pluss voksne.

Skrevet

Ja, men er nok ikke like flink som en ambulansesjåfør. Kan det grunnleggende.

Skrevet

Ja, jobber i Bhg og en gang i året er vi på førstehjelpskurs.

 

Anonym poster: bc7d95e2c7272edac12f87ef60afdab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...